close

itrial 「萬人體驗團」- 第1個去換SAMPLE!
 
我好準時, 所以唔洗排隊!


大會安排左十幾廿十個工作人員幫忙派發, 整個流程好簡單, 對埋身分證就有SAMPLE~



個姐姐係咁叫我睇下個袋, 話入面有D野, 原來我中獎了,
除左原本應該有嘅SAMPLE,
仲有特別多左一袋禮物~

不過中獎後, 原來要俾IMORE 訪問架... ... 有個好好人嘅CAM哥哥, 幫我拎住支水!
佢部CAM 好大部, 仲勁過個時我結婚個D機!

個訪問好簡單, 都係問下有關呢個平台嘅問題~ 有個靚女姐姐係旁邊一路問一D問題,
我答就得喇!





產品1) 5. Garnier 水潤凝萃冰河泉保濕霜
產品2)62. Lavera 有機野玫瑰潤膚乳
產品3)77. Beautymate 美肌之誌 終極水嫩隱形面膜


呢個就係我嘅中獎禮物:

AINHOA HAND CREAM
AINHOA LIP GLOSS
AINHOA CASH COUPON $500

(原來AINHOA 係西班牙牌子, 有保證喎~ :P 等我快D試下先!)

 
 
 
 
 
 
 
本來做訪問係好開心架, 不過之前個晚我冇咩點訓, 一定好大對黑眼圈,
希望到時剪完片,冇人會見到我對黑眼圈啦!
 
不過總括, 個件事都係20分鐘內完成左, 好順利, 又有咁多SAMPLE, 都好開心~
 
想知我D AFTER USE REPORT,
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()