close

早排見到雜誌同團購都有推廣呢款口服Placenta C Jelly 胎盤素啫喱~
 
我之前一直都想試, 多謝MY AGE 安排下, 我終於有機會試到呢款產品~





呢隻係今季限定嘅味道, 朱古力味, 日本雜誌MODEL 大推,
限定味都有得試, 真係好彩~
 
以前我飲過(骨膠元)飲品, 個個味唔係咁易接受, 結果成盒仲擺係屋企~
但呢隻口碑係話好味, 我就放心咁咬落去!



一個包裝盒, 一盒有7小包獨立包裝, 市面公價係$68, 平均$10一小包,
細細包都幾方便帶出街~



嘩, 打開第一下, 個樣有少少奇怪, 好軟身, 但就好香朱古力味~
 
我咬第一啖, 真係啫喱, 仲係朱古力味啫喱, 好好食喎~
 
唔洗兩啖就食左落肚~


~真係有食哂成盒~
 


 
之後個幾日, 我都好乖咁一日一包食哂成盒,
我有試過做完GYM食, 訓覺前食, 同一朝早空肚食,
最好味就係做完GYM 食.... ...
 
因為, 我真係當佢啫喱咁食~ YEAH!
 
 胎盤素啫喱, 其實係D好複雜嘅野, 簡單D黎講, 就係對皮膚好嘅補充食品,
主要功能係抗衰老同美白, 令皮膚回復本來嘅彈性~
 

 
只要食足一星期, 就有豐富滋潤膠原蛋白C 啫喱, 入面有15000mg魚膠原蛋白,
鯊魚軟骨素, 包括可以幫助保水的透明質酸和維他命c
 
 
除左傳統護膚品, PLACENTA C JELLY真係新一代女仔嘅皮膚補充品,
內外都做足, 要有美肌應該唔再係難事!
 
難怪日本D女仔個個都大力推介~
 
想知多D有關我嘅體驗, 去我個FB啦~
 
 
THANKS My AGE,
THANKS GALS!
 
 
 
 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()