close
上星期, 係朋友仔介紹下, 去左一個地方食~

<>

入到去, 感覺有少少壓力, 有幾十個廚師望住我地.... ....


我地坐低左, 有一個廚師好細心咁同我地講, 今日MENU 主菜二選一,

有雞同魚~~


我地望左個menu一陣, 就決定左一個set 要雞, 一個要魚~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. 喇, 上菜喇, 呢個係頭盤~
係咪好靚呢, 格仔入面係3種唔同味嘅醋~
個杯係我不太喜歡的蕃茄湯~

呢個味道okay~ 係個湯太濃~



2. 佢等我地食哂, 再慢慢出個salad~

係"火箭菜" , 我好鍾意食嘅沙律, 不過我朋友就唔太喜歡個個味, 佢話太霸~

但係我都覺得加多種菜會好食d~

3. 呢個就係主菜~

魚!

唔, 由於我唔食炸粉, 呢個菜我就唔太喜歡, 但我朋友就覺得幾好, 魚肉都仲juicy~



 
嗱, 呢個雞就o岩哂我喇!

味道剛剛好, 但仍需改進, 就係乾左dd, 有d硬~

但係我都會俾 "合格"~


4. 主角出場, 我地去食, 就係為左呢個 apple crumble!!!!

成餐, 我地最愛就係呢個 crumble~

佢外身脆, 但味道又唔會太甜, 仲有粒粒蘋果餡, 勁有口感~

我地成個食哂, 真係要俾個like 佢!



我地真係對住幾十個廚房黎食呢餐lunch 架~
你望下~

其實呢度係位於北角的西廚學院~ 為左可以令學員可以吸收多d真正客人嘅意見,
佢地中午會開放俾人客入去食 lunch~ 由於佢地都係主要為左cover 食材價格,
所以價格都會好平, 只係收$69一個 set!

係食嘅過程, 廚師都會問下客人嘅意見, 同時亦會為每位客人介紹每一道菜,
你表達嘅意見, 不論係好定唔好, 佢地都會一一接受同紀錄~

去呢度食, 唔可以當係去一般餐廳咁,
要認真咁食下, 當我地食緊嘅時間, 有一批學廚就好認真咁上堂,
見到佢地咁認真, 我地都唔可以馬虎咁食~

俾完意見, 希望佢地會改進, 下個月再去食過, 睇下有冇進步到先~


午餐包括 $ 69
(頭盤、餐湯、主菜、甜品,配冷熱餐茶)
午餐款式﹕主菜2選1
座位數目﹕約25個
地址﹕北角MTR EXIT A 馬寶道33號馬寶商場
214至216號舖
查詢﹕2156 0612(記得預約)

 
if you want to know more, pls visit
www.facebook.com/siujslifeblog

thanks!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()