close

Lavera 有機野玫瑰 SPA 套裝 
-
Rose Garden Spa Set (shower gel & body lotion)
 
有機產品有幾好你未必知,但係德國造嘅產品,出名有保證,
特別係德國嘅有機產品,
好多大肚媽媽都會選擇 Lavera,
一於等我為各位姊妹試下佢啦!
 
 
 
 
 
Lavera 產品中,有3個保證:
 
1. 全天然成份同有機認證的植物製造
2. 全個製造過程均係德國
3. 不含 paraben, silicone & paraffin (令皮膚敏感的主要因素)


首先當然係用shower gel啦,一唧出黎,係比較水狀,
透明嘅,冇色素成份,唔知大家慣唔慣呢?
 
合埋雙眼,感受下,又真係好香嘅玫瑰味(唔係假嘅廁所玫瑰味喎!) 係玫瑰香油嘅味道!
 

好,試落隻腳到,由於佢絕少化學成份,所以係唔會好多泡泡嘅,
但我用左少少已經夠洗一隻腳,相信一個1蚊已經夠沖涼喇!
 

 
推左一陣就沖水喇,由於冇泡泡嘅化學野,沖完水都冇個種好乾身嘅感覺,
反而覺得好似有一層薄膜包住左隻腳!
 
可能男士未必可以習慣呢種感覺喇!女士慢慢應該可以接受嘅~
 

第2步,當然係用body lotion啦! 原來body lotion 仲香,陣玫瑰味仲濃!
body lotion 都係白色,冇特別加到其他顏色,夠天然,我buy喎!
 

Lavera ROSE GAREN body lotion唧出黎似係好稀身,但係推落原來都要少少時間!
 
我推頭幾下都仍然有白色嘅狀況,要推多十幾秒,就變做透明喇!
 
搽完個時,皮膚面會有d好細好細嘅水珠,等一等就吸收左喇!
 
 


 
我有一個習慣,搽完任何body lotion,我都會按一按,用手指加少少力度,
慢慢咁由下以上,向心臟方向按壓,大約1分鐘咁,對腳會得以舒緩!


按完腳肚,唔好忘記按壓膝蓋後面的淋巴位,加少少力,會有少少酸痛,
都係正常嘅,用力按8-10秒後,放手!放手個一下會好舒服架!
 
 我成日跳舞,對腳有靜脈曲張,我自己成日都要咁樣按先唔會抽筋!
 
 
平時我真係比較少用有機產品,不過自從結婚後,都聽到好多朋友話要轉用有機嘅野,
因為有機產品對bb對孕婦嘅傷害係最低,所以我都留意多左!
 
試用完Lavera  有機野玫瑰 SPA 套裝發現佢真係比較少化學成份,
用完d皮膚唔會有乾嘅感覺,自然都會減少敏感情況啦!
 
wild rose 保濕嘅功效冇人會質疑,不過我最鍾意都係佢嘅天然玫瑰味,
平時唔係咁易係shower gel 中搵到!
 
想知多d,
 
Thanks!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()