close
美肌之誌 - 終極水嫩隱形面膜
 
出名隱形的面膜,到底有幾隱形?
 
係去炎炎海灘之前,一於整個終極水嫩補濕MASK! 為夏日作好準備!
 
 


獨立包入面,有一塊極透薄的面膜,由於面膜真係太薄,
 
要用一層膠紙隔住,防止面膜會糾纏一舊。
 
三下動作已經將面膜打開,面膜尺寸對於我黎講尺寸剛剛好,連眼位咀位都剛剛好。
 
 
 
真係好輕易就裝面膜到位,只係需要拉一拉邊位就已經可以。
 
呢個面膜出奇地貼服,係20分鐘等待其間,我可以低頭打BLOG,都完全冇事,
 
不單止冇飛出黎, 佢貼面到連咀角鼻翼位都冇鬆開!
 
呢一點連大牌子都未做到!
 
 
20分鐘過後,面膜都仍然係濕狀態,我將包裝袋中剩餘的精華水(玻尿酸)倒出黎搽係面膜上。

 
然後用1-2分鐘用手輕輕按摩,幫忙皮膚吸收精華水(玻尿酸),可以強化肌膚嘅保濕層。


有機稻米萃取及硬聚葡萄糖組成銷水配方,可以令水潤加以持久!
 
 
輕輕按摩之後,將面膜除下,用水輕力抺一下面部,已經即時見到肌膚回復彈性,
 
代表連底層都已經吸收到水份! 由於毛孔回復彈性,皮膚都變得細嫩!
 
 

 
 
終極水嫩隱形面膜的確有好強勁的補水功效,我會一星期三次咁敷,
目的為下星期 SAMUI的炎夏之旅做好準備,令到皮膚即使去到35-40度環境,
都可以容易適應,唔會出暗瘡同泛油!
 
一邊敷仲可以一邊做野,我一定帶多幾包去到SAMUI都一路敷!
 
我講你知丫,連我老公都讚呢隻MASK好,又平又好用咁話!
 
If you want to know more, pls visit:
 
 
Thanks!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()