close

我要防曬, 我要保濕, 我要冇油光!
 
GARNIER Aqua Defense 清透防曬保濕露SPF 17 PA++
 
 
 
唔再只係廣告上出見嘅字眼, 而家你同我都可以擁有:
 
要介紹GARNIER Aqua Defense 清透防曬保濕露SPF 17 PA++,
 
 其實真係好簡單就講完:
 
** 清爽唔笠嘅防曬
** 同時做到保濕功效
** $89 呢個價錢, 你, 同我都可以買到!!!
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
認真D講下佢有幾好先:
 
- 冰河泉水分子: AQUA DEFENSE 嘅特點, 係超強滲透力, 可以保持水份, 同油光講BYE BYE

- 綠茶白茶精華: 可以抗氧, 同時有效阻隔空氣中污染
 
- SPF 17PA++: 當然係防曬, 可以擋住D UVA同UVB!
 


一支40ML, 價錢只係 $89,
 
仲有基本防曬功能, 真係好鬼抵~
 
 
 
話明係清爽, 佢當然都係超水質, 你睇下我搽落個鼻到,
 
佢已經滴緊落我個咀度 ... ...
 
真係好稀... ...

 
 
唔洗三兩下, 已經推開哂D LOTION,
 
我用左一個5蚊嘅份量, 就可以搽哂面同頸!
 
 

 
 
一般防曬, 搽完點都會有少少油, 我習慣仲要印左第一層油,
再掃少少碎粉,
先可以防止成塊面泛油。
 
 
但係GARNIER Aqua Defense 清透防曬保濕露SPF 17 PA++,
 
我搽完即時用最吸油面油紙做左個測試,
 
佢只係有我皮膚表面原本的油份, 並冇因為 防曬保濕露 而泛油,
 
 表現非常理想
 

 
如果有留意我FB,
 
我之前幾日已經用GARNIER Aqua Defense 清透防曬保濕露SPF 17 搽完出街,
 
幾個鐘後, 都一直冇印面油, 而我都冇任何泛油情況
 
 
 
另外, 今晚我搽住佢去左BBQ,
 
對住洪洪烈火, 成塊面都冇泛油, 呢個表現真係要讚下。
 
 
*    *    *    *    *
 
**** 我知道有姊妹以為呢排落雨, 就懶惰唔想搽防曬,
 
但係其實陰天都會有UVA, UVB存在, 只係度數會低D,
 
所以都要用SPF 15-25嘅低防曬產品 ****
 
 
 
*** 返OFFICE 又以為唔洗搽防曬? 其實 OL都要搽架,
 
不過用SPF 15-25嘅低防曬產品就已經可以喇 ***
 
*     *     *     *     *
 
 
搽左GARNIER Aqua Defense 清透防曬保濕露SPF 17 ,
我即刻打開個窗簾,  接觸下難得嘅陽光先!!

 
If you want to know more,
 
Thanks!
 
Twinkle C
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()