close

.

.


唔止防脫髮! 直頭係健髮 !
 
Dove Anti-Hairfall 髮源強韌防掉髮系列
 
.
.
男人怕脫髮, 其實女人仲怕!   而家女仔有邊個會唔電髮, 唔染髮?
.
我地平時用咁多化學野係個頭髮上面,
.
脫髮煩惱開始年輕化,  愈來愈女仔擔心會脫髮!
 
.
.
 
我地成日四圍搵令頭髮生多D, 生快D嘅產品,
.
其實有冇諗過, 防脫髮, 先健髮?
 
 

 .
.
DOVE 最新出左全新嘅Anti-Hairfall 髮源強韌防掉髮系列,
 
當中含有 TRICHAZOLE ACTIVES,
 
可以令頭髮強韌, 加強髮絲, 減少蛋白質嘅流失,
 
.
從而做到先健髮, 再防止掉髮!!!
 

 
.
.
你嘅頭髮到底有幾傷?
 
一般受損: 頭髮無左光澤/ 暗沉/ 無活力
中度受損: 頭髮毛燥/ 乾澀
嚴重受損: 頭髮 斷裂/ 分叉/ 嚴重掉髮
 
你又中左幾多項呢? 我就中左80% ... ... ... ...


 
.
我第一次係鏡頭前面洗頭, 就係為左試用 Dove Anti-Hairfall ~
 
平時除左洗頭水同護髮素, 你會唔會用埋髮膜 (Hair mask)?
 
.
~ ~ ~
.
 
原來頭髮同皮膚一樣, 都要敷 mask,
 
一星期至少做一次 hair mask, 重點加強髮質。
.
~ ~ ~
.
 
好似 Dove Anti-Hairfall -  Rescue Treatment Mask, 佢可以重點修護!
.
提下大家, 係搽 Treatment mask 個時, 之前最好用毛巾將頭髮抺乾,
.
然後再搽 mask, 咁樣頭髮上嘅水份先唔會阻礙吸收
.
將修護功效發揮到最大!
 



由於我嘅係過肩長髮, 護髮素需要份量比較多, 大慨要2個 5蚊份量 ~
.
平時洗完頭, 已經會成手都係頭髮,
.
但今次洗完之後都未有掉頭髮嘅情況 ~
 
.
我仲真係走去拉下, 扯下自己嘅頭髮,
 
好彩真係冇掉髮!




除左洗髮個時係掉髮嘅高危時間, 另外就係抺乾頭喇!
 
平時一路抺, 地下有會發現有頭髮,
 
你睇下今次我抺得幾輕鬆~


 
.
.
 
哦,
 
最後我都有發現幾條頭髮, 但係每個人每一日其實都會自然掉下幾條頭髮,
 
洗完成個頭, 都只係掉呢條, 我認為佢都 PASS架喇!
 .
.
~ ~ ~ ~ ~     ~ ~ ~ ~ ~   ~ ~ ~ ~ ~   ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 
.
.不過, 有幾樣野要留意, 由於呢個系列係屬於極度修護:
 
1. 油性髮質同多頭屑嘅朋友就未必適合
 
2. 使用時, 唔好搽落髮根, 至少距離一吋
.
.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
.
頭髮護理同皮膚護理一樣, 要有恆心,
.
唔係一朝一夕嘅事,
.
要有好嘅頭髮, 除左要有好洗頭PRODUCT,
.
仲要靠平時日常習慣,
.
好似用少D造型產品, 染少D頭髮, 電少D頭髮, 要用頭髮防曬 ... .... ... ...
(不過, 女仔都係貪靚, 我自己都忌唔到手... ...)
.
.
If you want to know more, pls visit:
 
 
Thanks
 
 
Twinkle C
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()