close
自問, 我都係一個極度懶惰嘅人, 由於我經常要05:30起身, 然後用10分鐘時間梳洗, 10分鐘化妝, 10分鐘換衫出門口, 化妝對於我黎講, 每一個STEP 都要快靚正!!!
由於我唔係一個專業化妝師, 化妝品的方便+效果對我黎講, 十分重要。

以前嘅年代, BB CREAM係屬於一個偉大發明, 但對於鍾意淡妝嘅我, BB CREAM 都係太厚身, 要我05:30 化到17:00, 實在頂唔順。 直至10月份, 我個修眉姐姐介紹左我買呢隻BOBBI BROWN MINERAL POWDER, 我真係覺得05:30-17:00都唔再係問題。

SALES 姐姐話礦物粉可以護膚, 保濕, 問心用左差唔多2個月, 我就唔覺可以護膚, 但事實係塊面唔會覺得辛苦 , 就算化左6個鐘, 用紙巾印一印D油, 就已經可以, 即使唔補粉, 對於喜愛淡妝嘅人, 仍然係冇問題。

但對我黎講, 最重要係佢好易用, 只係十幾秒就搞掂, 仲同時有遮瑕作用。

其實呢, 用佢都有方法嫁, 首先買佢返黎個時, 有塊透明膠紙, 千期唔好全塊扯走, 只係剪走1-2個孔, 再COVER返其他孔, 咁樣D粉就唔會跌哂出黎, 即使得6g都可以慢慢用, 唔會跌到周圍係。之後就係上粉喇, 咁就真係要配埋bobbi brown個專用礦物掃, 雖然個掃都要3百幾蚊, 但係佢跟左個皮袋仔, 諗起十幾秒上粉, 咩到值啦.



最重要, 就係上粉手勢, 其實好簡單, 將少少粉倒落去個蓋到, 用個掃係個蓋到係咁打轉, 約3-5秒, 然後按平時上粉嘅方向, 輕力係面上roll 粉, 一個方向, 好快就上完, 如果多細紋或雀斑嘅位置就輕輕上多一下, 就okay喇.

之後加條眼線, mascara, 少少胭脂就出得街, 最多就加埋eyes concealer, 精精神神咁見人, 冇失禮啦 :)

話就話over night唔落妝都唔怕, 但其實係我地呢d懶人, 落得唔夠仔細都唔洗怕, 唔同bb cream, 真係落少一round都擔心., 呢盒野, 真係我近期嘅最愛.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()