close
~~我同老公個婚禮終於完結左~~ 其實因為婚禮, 已經忙左好耐, 我一直想"執筆"寫BLOG都冇時間, 而家終於的起心肝, 用我個仔小J名義, 重新開個BLOG, 講下我身我心, 每日所見所感.
最近最 HIT PROJECT 就係淘"寶", 我先發現原來身邊好多朋友都唔太熟識呢個寶, 所以我決定會將我淘到o既野 SHARE 出黎, 等大家都可以有個參考.


呢次 ORDER 應該會下星期到貨, 有好多冷衫同連身裙, 好期待, 遲D等我將之前淘到o既野都 post 返出黎先.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()