close
Office支Hand cream 成日俾日人用哂?

天氣凍左, 我地呢d成日打字嘅, 對手係咪特別易乾呢, 又凍又乾, 週身唔自在?

不過索性買支hand cream 擺係枱面, 一乾就擦2下啦, 當俾對手休息幾十秒都好丫。

不過, 好多姊妹都應該遇過一個問題, 支hand cream 上個星期sogo thankful week 買嫁喎, 點解咁快冇左一半嘅, 隔離位個個隻hand cream味咁熟嘅, 你應該冇估錯, 佢未必有心"借"你支handcream, 不過"就手", 變左慣性, 一日揸4-5次, 幾個同事, 一支handcream一個朋都唔洗就byebye~

我同d姊妹傾, 我地都不約而同讚好Rosken Dry Skin Cream, 佢雖然唔係名牌子, 冇香味, 但係絕對係一支好cream, 我除左用佢做手cream, 仲有一支係床邊, 訓覺前, 一定會揸下對腳同成對手, 由膊頭開始都會揸。

佢唔會好似一d香味好重嘅大牌, 揸完一陣反而對手仲乾左, 反而佢好快吸收, 好潤身, 但又唔會有油份, 揸完就算真係即刻洗手都唔怕, 而家我老公都揸佢, 重點黎喇, 佢好平, 500ml一大支都唔洗$100, 去屈...都有得賣, 不過我會去藥房買, 太約$8x, 我枱面個支起碼用到2個月嫁。

以後就算隔離位個個, 或者隔離team個個想揸, 咪俾佢揸囉, 成支任你揸, 不防考慮送支俾佢做Christmas Gift!



arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()