close
男仕護膚呢個concept 雖然未到好普及, 不過對比幾年前, 的確已經進步左。
幾年前我身邊個個, 都只會會買下洗面產品, 到左而家佢見到我係塊面到揸cream,
佢就會問下, 呢樣係咩野, 個樣係咩野,
之後佢就話要支day cream, 再之後又話要多支night cream.
 
最近天氣明顯凍左, 皮膚自然乾左, 佢問我, 會唔會有d潤d嘅野,
我諗我呢個老婆, 都要幫佢搵個另一隻更潤嘅cream。
 
同老公買護膚品, 我成日遇到同一問題,
我要按老公嘅喜惡, 去估計佢會喜愛嘅product。
但我估唔到有一次, 佢竟然因為某一隻香味而拒絕使用某一隻cream,
支野最後俾我用左揸身, 但以後幫佢買, 就會好小心咁選擇。
 
其實好簡單, 只要好次女士d product 咁,
俾多d sample, d女仔自然會拎俾另一半試啦, 試過啱用自然會買啦,
唔洗d男人成日心思思怕買錯俾另一半笑, 又浪費, 
個女仔又怕幫老公/男朋友買錯野喎。
 
男人邊有女仔咁細心, 逐隻慢慢研究完先買丫, 你叫佢買,
佢自己走去屈xx是旦買支黑色packing就算tim呀。
 
不過今朝睇facebook, Clinique 就好叻喇, 只要去佢個page到, get offer以下coupon, 選購任何一件產品, 就可以有男士試用裝15ml, 15ml可以認真試清楚, 唔係試得1次就冇個d.
等我陣間都去望望先.
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()