close
天氣凍左, 相信大家都開始添置冬裝, 咁梳妝台上嘅護膚品呢, 唔知大家換左季未呢?

早兩日都仲係天陰陰, 加上寒風突襲, 都冇心機扮靚, 今朝起身, 見到有一絲絲的陽光, 感覺實良好, 決定食個tea後出去買聖誕禮物。

打開梳妝台, 拎起支Bobbi Brown Protective Face Lotion SPF15 我就覺得好彩有支SPF15嘅product係手, 呢d天氣, SPF15啱哂。

同大家講下書先, 其實紫外線係冬天都仍然厲害, 雖然冬天紫外線的強度不及夏天,但冬天大氣離子層對於紫外線的遮擋作用相對降低,反而令紫外線的穿透能力加強,紫外線照射到地面時依然有強勁“殺傷力”。

紫外線(UV)中UVA即使係陰天都能夠穿透玻璃窗,且穿透率高達85%,仲會損傷皮膚細胞的DNA,構成膠原蛋白和彈力蛋白及水分的流失因而產生細紋與肌膚鬆弛現象。而UVB就係會令黑色素細胞製造超多黑色素,最終黑色素殘留於肌膚進而形成退唔到嘅斑點。









好似今日嘅天氣, 你叫我另外揸支防曬呢, 我又唔會, 但係我就會用有SPF15嘅DAY CREAM, 唔太曬, 又唔洗戶外活動, 啱哂我D懶人。Bobbi Brown Protective Face Lotion SPF15好薄身同好水潤, 幾下已經推開左, 10秒到已經吸收哂, 而且Bobbi Brown 嘅product多數都會蘊含抗氧化的維他命E可以對抗有害的游離基, 即係抗氧化, 我用佢黎做base, 之後就掃佢嘅礦物粉, 底妝即刻貼貼服服, 加埋條眼線就出得門口喇.



其實防曬真係好重要嫁, 我聽美容院D姐姐講, 有D女仔連訓覺都會用SPF15…… 要抗衰老, 抗紋, 抗斑, 其實都要由防曬開始……




arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()