close
唔知點解, 聖誕前席必定會到沙田新城市廣場行一行~ 今次行完, 就去左食一個-  鮑魚虎蝦牛扒定食~



其實我唔係好想寫飲飲食食, 因為野食呢家野, 好主觀, 有人鍾意海鮮, 有人會覺得魚鯹, 有人好愛牛, 但有人戒牛。



但我又覺得有時有D比較特別嘅地方或者野食, 都應該要講下, 你放心, 我只會講一D特別D嘅野食。(留意, 係我覺得特別嘅野食喎)



呢間係 IKI, 食日本鐵板燒, 如果平時可以坐係吧枱, 對住個日式鐵板燒黎食, 我就覺得會特別D, 今晚我地只可以坐係普通枱, 就好普通。

我地本來想叫(下圖)$368龍蝦2人定食, 但佢話賣哂, 要轉4隻虎蝦同2隻鮑魚, 問我OK唔OK, 我望一望, 發現如果轉左, 其實同佢本來 $328個虎蝦餐差唔多, $328仲要係厚身D牛扒, 而佢呢度D鵝肝我根本信唔過, 所以我最後係叫 $328虎蝦餐!


其實佢不過不失, 普通一餐, 問題係我同老公食完, 都好似唔多夠飽, 我真係想知我地係咪咁大食???


不過我幾起以前去日本去旅行, 其實食佢地一個普通定食真係唔夠飽, 要食多個小食先得, 如果唔係要宵夜, 咁呢間野都係跟足日本文化, 之但係, 佢要係香港身存, 似乎份量要配合返香港人, 至少碗飯要多D, 如果唔係, 好似我咁, 我下次同老公或者男仔都唔會黎呢間, 費時餓住走去食宵夜~








arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()