Little twin stars 你有冇儲過佢d膠布呢?

Little twin stars, 係我細個個時嘅當紅公仔, 唔少男男女女都會覺得佢地好可愛同好靚。

記得80年代個時, 一堆公仔, 有xo, 有青蛙仔, 有little twin stars, 有布丁狗, 有PC狗, 仲有馬騮仔等等, 個個都好可愛, 每個女仔總會鍾意其中一兩個, 然後會儲起佢地成個COLLECTION, 包括鉛筆, 擦子膠, 間尺, 膠布仲一定有信紙。當買到新款膠布, 仲會同"BESET FRIEND" 交換, 仲要係老死先會!


我印象中, 當時公仔產品有分系列, 每年每季嘅款式都會有D唔同, 好PRO, 我地仲可以識得分邊D OFF season, 應該會平d。

 一轉眼十幾年, 佢地好似慢慢沈寂左, 消聲匿跡, 好難先會揾到有一間精品店有佢地d野賣。

相信, 而家D小朋友可能只會知道IPHONE, IPAD MINI 同各大名牌, 似乎已經唔會再熱衷於一個卡通公仔。同佢地講, 佢地都以為我地傻。

不過, 今年LITTLE TWIN START竟然返左黎, 仲出現係一個位置MIKIKI商場嘅大型佈置, 係一個一一望到就好心甜嘅佈置, 連我老公見到都話"個總感覺返哂黎"!

一個粉色系列嘅可愛大蛋糕, 就算再COOL嘅女仔見到都忍唔住要影張相。其實有時人所追求嘅, 只係一種好簡單嘅窩心感覺, 唔需要好花巧, 好五光十色, 粉紅色同粉藍色頭髮, 一個圓臉, 一條白色天使裙, 加一粒黃色星星, 已經好靚好開心。





睇慣左10層樓高, 掛滿燈泡嘅超巨聖誕樹? 今年不如黎呢度睇下, 搵返大家純樸嘅"童真" 影張相留念下都好丫。

係呢段期間, 係呢個商場用電子貨幣消費滿指定金額, 仲可以換走特別版LITTLE TWIN STARS 嘅化妝袋同電話袋。

老實講, 我唔會捨棄我用開個PRADA化妝袋, 但呢個袋我係換黎擁有, 換到個一下真係好似細個儲到新膠布咁。 真係好靚!










arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()