close
~ PARTY HAIR ~
 
呢晚我要去洲際食飯, 所以就要用少少心思打扮下,
由於太趕, 我決定用個淡妝然後SET返個頭就算,

個晚我著左件米黃復古LACE衫,
所以就唔可以太WILD,
要斯文D.... ...

其實要扎呢個頭係好易,
只係用左15分鐘就扎好喇,
因為我冇TONG 到髮~~

(1) 其實先將頂頂個扎陰分出來, 然後好鬆咁扎(扭邊), 用CLIP PIN 好佢.

(2) 然後將其餘頭髮上下分2 PARTS,紜UPPER PART 再扎 (扭邊), 中間將頂部D陰個條邊都加入去, 一齊扎

(3) 由於最後我想佢側係右邊, 所以我扎LOWER PART個時會將對對放係右邊咁扎, 條邊FINAL會走係右邊,

(4)但我底部頭痛髮比較碎, 所以我會先係LOWER PART嘅左邊耳仔位開始扎2條0.5CM 粗嘅扭邊,

(5)最後就係將所有頭髮一齊係加手邊扎扭邊, 包括剛才的2條小扭邊......

噴SPRAY, 搞掂!



想知多D, 去我個PAGE 啦, www.facebook.com./sujslifeblog

THANKs!







arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()