close
話說我個朋友去完印度返黎,
佢話有手信俾我,
我仲以為係條咩毛scarf之際........

原來係佢買左支maybelline the magnum volum express,
即係黃色好肥個支,搽完會超濃密個隻呢.…

 
我正想開口問佢,點解要買呢支俾我做手信之際,
佢仲快過我話: $4x蚊,係咪好扺先!

咁四十幾蚊又真係好扺,無理由唔買,但用佢黎做手信,都應該只有佢先會囉~

至於點解印度買maybelline 會平香港一半我就唔知,
不過泰國都平香港10%啦,平一半都唔奇嘅~

下次去印度,等我買哂成條line返黎做手信,應該會平過過千蚊嘅咩毛scarf~~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^
想知更多,可以去我個page, 而家仲有送大禮添!



arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()