close

最平eye make-up remover cleaning lotion, 到底有幾平?
Boots 大家都應該認識, 亦都知道佢係英國牌子, 另外泰國亦有佢其中幾條line 嘅product, 香港人一般都會大手掃貨。


但係11月頭, BOOTS IS BACK!
佢正式重臨香港6間萬寧, 鰂魚CHUNG, 中環, IFC, 沙田, CWB 等, 大家去左朝聖未??

我係FACEBOOK 睇到有關資料, 第2日就即刻去左CWB個間, 當時仲有COUPON派, 買滿天$100減$20。

我想講嘅唔只係BOOTS 嘅重臨, 而係, 我一直鍾情嘅最平眼部落妝LOTION, 而家香港都有得買喇!!

到底有幾平? $50一支150ml 平唔平? 佢唔洗$50
Boots eye make-up remover cleaning lotion - 只係$25, 就有150ml,
一支平均都可以用1個月, 仲要佢真係落到妝而不油!

佢係milk lotion 狀, 好易推,
用法亦好簡單, 用1個5蚊份量, 係眼上面好輕力咁按摩,
大約1-2分鐘, 就可以溶解化妝品, 然後過水, 再用一般cleaner洗面就可以喇!
包括一般眼影同眼線, 防曬, 曠物粉底等淡妝, 我upload左條片俾大家睇:





我畫左3條眼線, 最底係maybelline master eye liner, 由於係防水產品, 就未能成本溶化喇, 其他嘅都好快就乾淨左。

唔鍾意睇片嘅, 可以睇以下圖片, 都可以睇到效果~



$25 一支, 我夏天落防曬都係用佢, 抵用得黎好用, 快d抽時間去望下, 探下boots 啦! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

想知多D, 去我個PAGE 啦,
www.facebook.com/siujslifeblog

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()