close
 
 
 
 
 
 
 
 
[Outfit] 運動感之穿搭 - 最愛湖水綠
 
 
 
 
 
我從來都係 mix & match  的穿衣使者, 一件喜歡的上衣, \可以穿足幾年, 相反手袋, 好快就俾我冷落,
我換手按仲密過我換飾物。
 
好耐都出過outfit, 原因係最近每次出街都好趕,
完全冇時間係出門口之前影一影相,
而我又唔喜歡係街到影相, 所以要隔咁耐先出一次~
 
 
今次的穿搭好簡單, 但係顏色係我最喜歡的『湖水綠 』
 
.
 
湖水綠戒指: $20 購自韓國
木手鐲 & 布手鐲: $38 由 TSA 提供 
銀手鐲: $48 購自 TSA
 
湖水綠手袋: $70 購自韓國
湖水綠恤衫: $70 購自韓國
塋光黃背心: $2-30 購自英國
炭灰色長裙: $108  購自尖沙咀
 
白色CAT: 唔記得LU.... ...
白色G SHOCK: 唔記得LU.... ...
 
如果你都喜歡, 請推一下支持吧! THANKS!


‧其他文章‧
 
‧Youtube‧
.
 
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ZKMPt_NuZ4k&w=560&h=315]

     **********************    Twinkle C  information   ************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 

     She. com   |   Beauty exchange


      E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()