close
做隻清爽小鴨鴨, bye bye油光 bye bye豆豆
 
Papulex !
 
 
 
今個夏天, 香港將會好開心,  因為, 有隻鴨鴨游左黎香港~


本來應該心情超級興奮, 但係, 最近天氣一時十幾度, 一時廿幾度,
時冷時熱真係好辛苦, 可況係面上嘅皮膚?
 
 
本來屬於中性皮膚嘅我, 都因為天氣, 而生左幾粒暗瘡!
剛好遇上 IMORE 產品試用, 簡直就係我嘅恩物!
 
 

~       ~       ~       ~       ~       ~

 [Papulex Oil-free Cream  百倍麗 控油調理霜]

- 無光敏感性、不致粉刺配方和無香料配方,

   可以令皮膚減少瑕疵, 同時調理油脂分泌,
 
   達到減少肌膚上的油光(敏感皮膚都可以使用)。

- 主要成分: 1% Active ABA + 4% Nicotinamide, 1% Zinc PCA 1% and mattifying agents

~       ~       ~       ~       ~      ~



原來豆豆的起因, 80% 都係因為皮膚上的 "痤瘡桿菌" (Propionibacterium-Acnes) 滋生而成!

Propionibacterium-Acnes 含有解脂酵素, 阻塞毛孔, 最後皮膚紅腫, 發炎,
 
就係 Acnes!





Papulex Oil-free Cream  質地清爽, 感覺有d似好加左lotion 嘅藥膏!

原來佢係法國製造,連生產日期 同 lot 次都好清楚標示!

~    ~    ~    ~    ~

其實佢有3種主要科技元素:

1.專利抗黏著ABA科技
可以減少不良因子附著毛孔而阻塞油脂, 減低皮膚泛油同暗啞機會

2.維他命B3
主要舒緩發炎, 加強修護作用

3. ZINC PCA
增加肌膚親和性, 做到控油效果, 保持皮膚油水平衡, 防止泛油
 



佢消炎效果最明顯, 我只係用左2日, 豆豆冇再加大同發炎,
 
已經降左紅, 但佢冇收乾脫皮, 所以皮膚保持清爽,
 
未有因為太乾而泛油


 
 
 
佢除左抑制豆豆外, 其實仲可以調理油脂分泌, 減低豆豆前的小風波- 粉刺

但粉刺問題需要長少少時間先可以睇到成效, 所以而家未有明顯效果相,

但我相信持之而恆, 粉刺小暗粒應該得到改善





最近我都會係洗完面, 搽面toner後就使用 [百倍麗 控油調理霜] ,

之後再局部地方使用保濕面霜, 如果朝早, 我就只會薄薄咁搽一層。
 
因為佢會捽出擦子膠醉~ 化妝上粉要留意喇!


 
 
最後有朋友讚美我皮膚冇大問題, 其實最大問題就係粉刺黑頭,
 
但我相信用完呢支cream 之後,
 
我應該可以連呢個問題都解決呢!
 
 
~         ~         ~        ~        ~        ~        ~         ~  
 
Papulex 售賣點: 萬寧和屈臣氏的 [藥劑部]
 
$250/40ml
 
查詢電話: 3605 5811
 
 
 
 
THANK YOU!       Twinkle C!


**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()