close
[mix n match] 白色 TOP & Dr Martens 的小撘配




當日我約好左丁丁 (Candy Ho), 同佢試妝~



之前同 Candy 都溝通了, 佢希望我可以配合, 穿上一年白色衫.... ....


我衣帽間入面, 咩顏色嘅衫都有, 唯獨係白色衫最少,






少嘅原因有好多, 因為白色衫平均著 3次就會變黃, 之後再著多 3次就只可以粗著,

而且白色衫好透, 又要打底, 或襯返d bra, 老公就唔係太 like囉......

另外就係如果要影相, 白色點都係肥d, 可免則免了.  

結果白色衫都係 T-SHIRT, 恤衫, 或者呢一款小小民族 FEEL, 透透地都OKAY~

(係我個人覺得OKAY)





大家可能會覺得好悶, 我成日都係 DR MARTENS...

其實係因為我膝蓋未好返, 非必要都唔可以穿 HIGH HEELS,

同時, 當然我都好愛呀 MARTENS 啦!





我等左成個月, 停哂所有跳舞,

醫生話, 我可以開始跳返喇, YEAH!


 
 
喇, 呢個係素顏, 勿小, 試妝嘛,
 
當然係要0 妝去啦, 唔係唔尊重嘛~
 
我好鍾意呢條腰帶, 真皮, 好靚架~  
 
 
遲D會出 SWEET 丁丁 CANDY HO 新娘試妝文, 大家要留意喇!
 



**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()