close
 
[化妝] 今次係俾 Candy 化呢~ Twinkle C
 
 
首先, 其實我已經結左婚架喇, 所以,
 
今次試妝,
 
感覺應該同一般女仔試妝唔同~
 
我過程好專心咁 ... .... 同 Candy 傾計~~
 

 
 
 




我記得之前, 我未結婚個時試妝, 就真係好緊張喇~ ~
 
先先試一個中式新娘頭, 即係掛頭, 幾靚架, 有唔同LAYER~
CANDY 真係有用心諗下點擺會好睇D~

(相可以放大)



然後就係一個晚裝頭~
但呢個就係比較少女D嘅,
 
其實 Twinkle 結婚個時都冇咁少女,
呢個可愛大蝴蝶我都係第一次試~~~~~~~~~~
(相可以放大)



其實結婚化妝唔係要誇張, 而係要自然,
CANDY 就好明白呢個道理,
所以化出黎都好自然, 試完妝後,
CANDY 仲好細心咁幫我梳返好個頭~
 
 
因為之後我要去街街~ 真係要俾個LIKE 佢~




如果大家都有需要化妝服務, 大家可以考慮下CANDY,

呢個女仔後生但係好勤力, 思想好成熟,
好清楚自己要D咩, 想點樣行~


佢連畢業妝都有接架, 幾個同學一齊約CANDY 就得架喇~


支持支持支持 : )
 
 
 
我最鍾意勤力嘅人~ 加油~
TWINKLE C


**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()