close
Telford 美妝學堂之 Clinique x Dior Beauty Tour



其實 Twinkle C 最近好開心, 因為幸運地得到各界不同的邀請, 所以呢個星期每一日都有活動~如果個個月都可以咁, 你話幾開心呢, 可以學多 d 扮靚技巧, 又可以同一班朋友聚下~

.
而呢一日, Twinkle 出席的活動就係 由 德福廣場 聯同30多間國際美容、
護膚及彩妝品店舖一同舉辦的, "Telford Beauty Tour".
.

超級幸運地, 當日我有份參與的活動係 分別由 Clinique 及 Dior 教授大家初夏美妝~
實在係興奮!
.


.


我地一團十幾個 Beauty Blogger 聯同龍鳳媽媽先先去到 Clinique,
由 PR Debbie 為我地介紹當日化妝師及將會為大家示的初夏甜美妝容~

.
 


.

去到我先知道, 原來德福廣場安排左攝影師哥哥錄影,  仲會收埋音, 製作幾認真,

呢一刻 Twinkle 先後悔冇化妝... ...

.

.

.


Clinique 最新推出的 CC Cream 使用方法原來好簡單,
只係用左幾分鐘,
已經將龍鳳媽媽的倦容喚醒, 再掃上乾粉, 就可以定妝!


而且仍係屬於 MOISTURE SURGE 保濕系列嘅產品,
證明佢保水能力真係好好, 龍鳳媽媽用完都話佢真係好水潤!

.
( Clinique 最後每人送左一支俾我地, 我都要即刻試上面先得!)
.

.

.
.原來除左 2013 最新嘅 CC Cream 外,  Clinique 仲有好多款唔同嘅粉底,

我自己之前都有買新個隻 even better compact, 我都覺得佢好貼薄!值得推介!

.
.
 當日化妝師就為大家示範左 Chubby stick for eyes 嘅神奇蠟筆,

真係一轉一扭, 就輕易咁幫龍鳳媽媽畫上一對甜美嘅 "綠仙子眼睛" ~
.


.

就係輕輕加上眼線, 胭脂同chubby lips, 襯上著左白色長裙嘅龍鳳媽媽,

初夏甜美感覺即刻爆燈!
.




.
.
示範完美妝, Debbie 仲同我地介紹最新推出嘅 8色低敏高光指甲油,

原來 Clinique 已經好多年冇出過甲油, 因為佢堅持要做到最好先推出!
.

.
你睇下一個系列8色, 連同一支 Base n top coat, 仲係限量版,
買返屋企儲都好呀!

我最愛係代表 西班牙嘅黃同 代表 Clinique 嘅綠!

.
.




.
.
活動完結前, 我地都傾左一陣計, 大家研究左一輪指甲油~
最後當然係影開心大合照啦!~

.


.~~~ @@ ~~  @@ ~~ @@ ~~ @@  ~~ @@ ~~ @@ ~~
.
DO DO DO DO DO,  下一站 係,  Dior !
.
~~~ @@ ~~ @@ ~~ @@ ~~ @@ ~~ @@ ~~ @@ ~~



.

.

德福我成日行, 呢間 Dior 我都成日經過, 但點解今次咁興奮呢?

因為我地可以明目張膽係 Dior 入面自拍!平時又點會有咁嘅機會呢!
真係要多謝德福同 Lady Qooza!
.
.
.

呢個就係 Dior Bird Of Paradise, 天堂鳥系列喇, 藍藍綠綠, 仲帶點金屬感覺,

我覺得有 D 迷幻感覺, 優雅多於熱情呢!

今次我俾佢個軍藍色吸引左 ~ 感覺好特別呀~

.
.

.
.

講俾大家知, Twinkle C 第1支香水, 就係 Dior, 望住呢個櫃, 真係好想搬返屋企!

其實我好鐘意買香水, 但係又好少噴, 一支6,7 年都噴唔完!

.
.

.
.
大家都好努力咁影相, 因為平時真係冇可能可以咁大膽四圍影!
呢個系列嘅 nude 色, 似乎比較平易近人d喎 ~ ~

.
.

.
.
.
紅色化妝掃, 好似紅色唇膏一樣, 每一個女人都好想擁有~

成 set Dior Addict 送哂俾你, 我估你會唔捨得用囉!

.
.


 

.
.


香水, 可以帶俾人冇限思想空間, 我想嘅, 係往日一些事, 一些物, 一些情。

.
.

.
.

到表演時間, 化妝師為 model 快速由零妝變成天堂鳥, 金綠色眼影同model 件衫好襯,

最後仲搽埋指甲油, 話女人唔可以睇少指甲油嘅重要,

所以 Dior 化妝係會同客人搽埋指甲油, 好細心呀!
個一刻我幾想由我去做model , 可以搽指甲油!
.
.



..


化完靚靚, model 笑得幾開心, 成個樣精神哂, 可以去街街 lu~

.

.
.
Dior 最後仲一人一份小禮物, 禮物小小, 但係都算精緻~

.
我最開心, 除左學到今個初夏應該化咩妝外, 就係可以同好多香水大合照,

笑哂~



.
.
德福而家推出左好多款美容推廣活動, 你都想參加? 快d去呢個 web site 到 apply 啦!http://www.telfordbeauty.com/happenings.php

凡成功登記成為Telford Beauty eNews會員,更免費送你美容產品試用裝乙份,
數量有限,送完即止,立即行動啦!




**************************** Twinkle C information ****************************


    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
 Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()