close













Triumph 為你的身體掃上貼薄隱形 "妝容"
.



.
Twinkle C 今次係第一次參與內衣活動, 雖然自己一直都有買開 Triumph,

但係 Blogger 活動中去挑選內衣, 心情有d 矛盾 ~ ~   可能因為我唔係導彈嘅料子啦~

.


之前一直以為 Triumph 今次會推出七彩系列, 原來我搞錯了, 今次 Triumph 推出的,

原來係大熱的 NUDE 妝! Body Make-Up Collection!

.



.


之前一直以為 Triumph 今次會推出七彩系列, 原來我搞錯了, 今次 Triumph 推出的,
原來係大熱的 NUDE 妝! Body Make-Up Collection!


.

Triumph 要為大家嘅身體, 掃上一層最貼薄, 最 Nude 嘅底妝, 令我地今個夏天真正走進最高清, 隱型的 Total Look!

.
.

Body Make-Up Collection 中, 一共推出左5個nude 色, 分別係:


雲尼嗱、蜜桃橙、草莓奶昔、蜜糖啡及泡沫咖啡

.





.

Body Make-Up Collection 中, 一共有 3個唔同款式,

.
3/4 Push Up bra 款式是 Triumph皇牌 Maximizer作藍本,
可以有效地加強胸部線條, 增加女性魅力, 身體嘅輪廓都會明顯d,

.

豐滿女性可選擇1/2杯 Push Up款式,
除左可以
提升視覺效果
, 2則加高的側骨剪裁更加可以收緊兩脇的贅肉,

.
佢仲可以除帶, 夏天小背心就最適合喇!
而 薄 Pad T-shirt bra當然就係最舒服嘅款式, 亦係會有較自然嘅效果 ~
.

.

因為我身型冇睇頭, 3/4 Push Up bra 款式是 Twinkle 平時最愛, 因為當中 Memory Cushion可以透過我身體的熱力, 而隨住我胸部線條而作出調較, 佢的柔軟感覺同外面其他 PUSH UP BRA 唔同, 真係做到無壓力的 PUSH UP 感覺!


.
絕對唔會有頂到上心口嘅感覺!

.



.

試 bra 其實係女人最私密的時間, 過程需要一絲不掛, 更衣窒當然要俾人舒服嘅感覺,  安心嘅感覺, 係柔和嘅光線下, 我可以安心咁試 bra~

.


.
今次嘅任務, 係要試哂3個款式, 好好咁去感受一下~

.


.
最近 我聽講網上好多 blogger 都俾人 copy 我地個樣同圖, 為左安全d, Twinkle 都係唔出全個樣, 希望你地唔好介意~

上圖就係我試左 T-SHIRT 款, 最薄PAD, 真係要靠真材實料, 係就真係好舒服, 但對於我黎講就太 "自然" 了!

.


.
好, NEXT, 我都幾鍾意呢個冇帶款, 因為夏天成日著露背衫, 同露膊衫, 冇帶始終會係方便D~

我都心思思想買呢個款架! 不過因為佢個PAD 都唔係厚, 所以我自己著完都唔會係有好大嘅視覺效果, 但係 Triumph 不嬲都係自然款, 唔係賣頂上心口嘅款式~
.

而且呢個泡沫咖啡色好特別, 係出面好少見, 呢個色幾高貴咁~

.


.

最後就係 3/4 Push Up bra, 當然係最能夠展示我 僅有嘅 "女性" 線條啦!
佢有push 嘅效果, 但心口係絕對舒服!完全冇壓迫感~

.



.

正當我同售貨員講, "我想要 3/4 Push Up bra 丫"之際, 我先發現原來今次 Triumph 只係會送出 薄pad T-Shirt bra, 我當然係好失望啦 ~ ~ ~ 對於我呢d 本來已經好 "自然" 嘅女人, 再配上一個 "自然" 嘅 bra, 成件事就會變得自然到冇睇頭~~
.

既然係咁, 我就選擇左 肉色嘅一套, 方便夏天會著好多白色連身裙嘛 ~

.
.

 

 


.
 走嘅時候, 仲發見左一條好靚嘅睡裙, 滑滑嘅感覺第二朝一定唔知醒~

.
 





.

Body Make Up系列

.
採用左 超幼細物料 Lycra Xtra Fine及 智能記憶軟墊 Memory Cushion, 佢地比一般內衣物料幼細3倍、輕3成, 而且仲高透氣度, 最適合夏天穿著, 手感更加係好似絲咁更柔滑, 著上身好似貼面嘅粉底咁!


.

.
真係超薄 Pad, 如果係偉大嘅你, 應該好喜歡呢種冇壓力嘅感覺!

佢肩帶原來可以換架, 方便大家襯唔同嘅衫

另外, 我仲發現著住佢好少有跌帶情況, 原來係因為佢條肩帶都有特別設計防下滑~
.



.

要做到隱型, 杯邊當然要係超纖薄, 加上無縫設計, 就算我地著上貼身衫都做到光滑冇痕
.



.

褲仔其實我都好重視架, 佢褲仔邊都係以無痕設計, 令到大家著貼身裙個時唔會見左條褲褲邊出黎, 而且佢包PAT PAT 範圍相對大, 可以好好保護原有線條, 唔會因為太細而令PAT PAT 向下壓
.

另一個我欣賞嘅就係褲仔內部車線十分幼細, 而且加上綿質布料, 絕對可以好好咁保護大家嘅私密處~


.
今個夏天, 想著上淺色嘅衫裙, 又唔想再透BRA 透底底咁尷尬, 快D去Triumph 買返一套幫自己個 BODY MAKE UP 下啦!


**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()