close

.

[Makeup] 非一般化妝師 - 非一般化妝班
Spark Gremlins MUA Ming


.
.
以前成日覺得女仔唔需要化妝, 影相有副ray ban就可以解決一切。不過自從做左 Blogger 開始, 無時無刻都要影相, 除時會登埋廣告, web banner, 化妝已經同我連成一線, 化妝仲可以改變我當日心情, 實在太奇妙 ~

.
.
實不相瞞, 我10年前已經正式學過化妝, 一轉眼10年,
今次得到專業化妝師 Ming 的邀請, 我終於有機會學習 2013化妝的要訣!
.
.
專業化妝師 Ming 今次舉行了2堂, 分別係基礎班及重點大眼班,
我自己當然比較喜歡重點大眼班, 女仔都係重視大眼效果吧!
.

.
.
於第一堂時, Ming 仲邀請左我做示範 model, 要我素顏拍攝, 實在有點尷尬,
.
幸好video 出來都未算嚇人.. .. .
.
.
MUA Ming 的化妝班最大特點係個別教授, 佢會因應我地每個人的需要黎調整內容,
.
好似我pizza 面, MUA Ming  就教左我好多打輪廓的技巧,
.
我鼻大, 佢就教我點樣可以打個小鼻出黎,
.
.
.
.
第 2 堂, 就係大眼班喇, MUA Ming 堅持要小班教授, 要確保能夠照顧每一個學生.
.
.
今次我地學生會選擇一個項目由自己負責, 我就選擇左自己貼假眼睫毛,
.
.
其他女仔好似選擇學貼自然雙眼皮等等,

.
要自己動手, 我地都好認真聽書, 其間MUA Ming 仲將佢個人護膚心得傳授俾我地
.
雖然MUA Ming 係一個化妝師, 但原來佢一直認為 護膚緊要過化妝架~
.
.



.
.
MUA Ming 學我地個時超級投入, 講講下佢見我地有d疑惑,
佢就自己即時示範將內雙眼皮變大眼!
.
.


.
.
MUA Ming 表示, 如果喜歡玩有顏色眼妝, 不妨考慮 NARS, 佢D眼影色好SHARP,
就算新手都會好易HANDLE~~
.
呢盒仲係LIMITED EDITION~ 好靚呀~
.
.

.
.
你睇, 真係一對一教援, 因為MUA Ming 仲搵黎2位化妝師幫手, 就連我地上粉嘅一個動作,
佢地都會仔細 "糾正" 我地, 然後就係教我地度眉型, 眼型等等.
.
.

.
.
.
Chanel 的乾粉, 係MUA Ming 極力推介, 因為佢好薄身, 但又有遮瑕效果, 而且唔會泛油,
.
.
最重要當然係佢仲有一個好靚嘅包裝!
.
.
 

.
.
由我成日自恃眼睫毛長... ... 所以我從來冇考慮過貼假睫毛,
所以令次要挑戰自己, 學貼假睫毛.

原來都幾難架, 化妝師仲介紹左呢一款睫毛膠水俾我, 可惜暫時香港應該未有, 得日本先有.. ..
.
.
當然, 係 MING 指導下, 我自己成功貼左我第一條假毛~~ 影相有假睫毛真係會靚D嘅~
.
.

<<Spark Gremlins MUA Ming 化妝班 VIDEO: http://youtu.be/qaxwaiCkLu4 >>
.
.

.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qaxwaiCkLu4]
.
.
化妝及形象設計師 - Ming Chan
.

.
.
.
Ming 從事化妝界多年,包括商業及廣告雜誌化妝之工作。從構思到執行,每個細節都非常著重,務求作品的品質達致最高。Ming亦先後和不同大型構及名人合作 Starz people種星堂,地鐵廣告,RTHK香港電台,Carol Leung(楊焉),李志剛,李亞紅 … 親民的溝通方式,加上出色的人際技巧,助他在市場上發熱發亮。

他恪守自己的座右銘「心態決定一切」。
 
Ming 對化妝滿懷熱誠曾修讀多間尊崇的化妝學府及於著名的國際形象總監 Alvin Goh 學習不同範疇的化妝技術。他認為創作藝術空間無止境,發掘更多不同題材,令他擴闊思維空間。
.
.

.

Photographer: Dio Miu @Dio Workshop (www.dioworkshop.com)
 Art Direction: Ming @sparkmakeupstylist
 Styling: Pony @sparkmakeupstylist
 Make up:Ming @Spark Makeup Stylist
 Hair: Vanessa li (
www.sparkmakeupstylist.com)
.
MING 對化妝有一鼓熱誠, 係我係其他化妝師身上搵唔到嘅,
 
佢會用心機, 用心思, 用心神去感受化妝,
 
上圖係MING 有所領會而創作的, 化妝除了美, 加上靈魂, 就係一種藝術,
.
從心而作, 係Ming 最值得欣賞的地方。
.
.

.
.
除了化妝, MING 其實都熱愛跳舞, 熱愛社區活動, 正面的思想令佢性格爽朗,
 
.
佢沒有一般專業化妝師的架子, 亦不喜歡高調自己與明星之間的合作,
於化妝班後, 佢會主動同學生聯絡, 跟進我地嘅實淺進度,
.
 
如果你都希望搵一位個人化妝導師, 我會極力向你推薦 - Spark Gremlins Ming
 
.
全因為他對人對事的一顆『心』.
 
.

.
.
 
Ming除了商業化妝工作外,亦積極從事個人創作。
熱愛 化妝的他喜歡分享化妝心得亦樂於在教學上分享個人的經驗。
.

Ming近來更擴闊自己的工作範疇,開展個人化妝班,團體化妝班及新娘化妝班等工作,
為更多人打造最美的一面。
.
http://www.facebook.com/Sparkmakeupstylist?fref=ts
.
.
.

.
 
Twinkle C 的舊文:

.

Twinkle C 的youtube: [襯民族裙的化妝]
 .
 

**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()