close

眉清目"瘦" ???

自古D人已經有先知... ...

眉清原來唔係目秀, 係目"瘦" ... ...

自從上年訂婚 PARTY 開始, 我一直都有修眉嘅習慣,
慢慢先發現原來修好條眉, 可以令人望落去塊面瘦D,
原因係尾型的粗幼, 同角度彎度, 會影響面型嘅視覺效果~~
我呢一年, 一直都係搵Bobbi Brown -  ELLA 幫我修眉, ELLA 教識我分眉頭, 眉山, 同眉尾嘅比例, 每次修眉之前, 佢都會問下我:
你今次想要咩 LOOK 呀?
好似訂婚同擺酒個時, 就會修幼少少, 預番俾化妝師同我畫眉, 如果平時我就會留返粗, 修返個角, COOL D, 型D,


一來呢幾年一直都興粗眉, 二來有個角SHARP D, 雖然真係會望落惡D,
但同時塊面睇落去會變瘦D, 所以我一直都偏向呢款眉,

有試過一次, 刻意修圓少少, 係就係會塊面闊D, 但老公話可愛左, 溫柔左, 
不過始終唔係我 STYLE~~~.

其實以前我都試過好多個修眉師, 但我始終都係鍾意搵 ELLA,
因為佢真係會問清楚你想要咩效果,
佢會同你講你條尾本身有咩問題,
應該要點樣就返先會好睇,
講清楚哂先開始幫你修,



佢真係會逐PART逐PART度咁同你修,
唔會問都唔問你就幫你決定, 然後修完先同你講你修眉有咩問題~~~

不過, 搵 ELLA修眉一定要 BOOKING, 佢好多熟客,
由九龍糖跟佢調鋪去 TIMESQUARE, 再去廣東道,
佢調去邊都跟住佢, 唔 BOOK就多數都唔得閒~~

同埋佢真係太細心去幫你修眉, 你真係要預25分鐘時間俾佢,
特別係第1次搵佢修, 因為佢會問多你幾條問題,
了解你想要D咩先會開始修嫁~~~

前前後後我都介紹過幾個朋友搵佢,
有冇試過俾美容院D姐姐 "錯手" 幫你修多左一行眉毛?

不如搵個專業少少嘅修眉師啦~ 都係 $1XX 一次!
佢而家係廣東道LANE CRAWFORD 入面, 搵佢要打: 2376 0331, ELLA LAM~~

如果想知多D資料, 可以去:
www.facebook.com/siujslifeblog
 






arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()