close
U Magazine X Samsung
主辦的
< Samsung NX Club寵物攝影樂 >



係上個星期六, 我參加左由U Magazine X Samsung一同舉辦的寵物攝影樂,

主要係教我地呢班狗狗主人點樣先可以影靚狗狗~

















當日活動地點係 DOGside Café (銅鑼灣駱克道462-468號鑽石大樓1462-464),
其實好易搵, 係銅鑼灣廣場後面就係喇,

我地準時2:00到達CAFE, 當日小J為仲特別著左套禮服出席, 係咪靚仔先?

其實當日都有好多狗仔, 加埋都有10隻, 隻隻都有特別打扮過, 影D相靚D嘛~




活動一開始, 由負責攝影師講解攝影狗狗嘅基本知識, 好似光圈, 影深, ISO, WB等,仲同大家一齊討論影狗狗嘅問題同心得~



離不開都係狗狗冇時停, 搞到D相鬆同模, 咁就唯有用快D嘅ISO 同SF, 或者SPORT MOOD.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

講緊嘅都係Samsung NX 20有齊嘅FUNCTION, NX20仲可以WIFI SMART PHONE, 即時執相同有一系列特別效果設定等。

大會當日安排左我地每一組都有一部相機試用, 我個部竟然係最特別嘅粉紅色,
女生最愛~~~ 甜到爆~!

*****************************************************

講解完之後當然就係到我地影狗狗啦, 個個主人都好開心, 除左影自己狗狗外,


仲影埋其他狗仔,  我地都影左妹多相架.... ... 不過可能大會係過相期間搞錯少少野,佢DELETED左我D相... ... 我影個D都冇哂, 得返自己用IPHONE 影個D... ....

慘... ...

不過大會其實都好細心架喇, 當日除左有攝影師講解部機嘅操作, 仲有好細心嘅荼點供應,





我個杯凍咖啡仲好好飲, D野食都OK架! 我估之後我都會同朋友再去!!





成個活動都好開心, 唔洗錢, 有得玩, 仲有得食, 小J都勁開心, 又可以識女朋友仔TIM!

if want to want more, pls visit:
www.facebook.com/siujslifeblog

Thanks!!





















 




arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()