close
以前, 旅行社扼人, 就早有所聞, 但係估唔到,
而家2013年, 都仲有AGENT 用D "不良"手法去做野!!


話說, 我早幾日, 見到"新浪旅遊"廣告, 話韓國機票PACKAGE有優惠, $2490連TAX,

我打去問, 有位"李小姐" 聽左個CALL,

佢回覆話:
(1) $2490 係印航, 住RAINBOW 連TAX, 27/3 出發, 4日VAILD, 30號返,
(2) $2490 係韓亞, 27/3出發, 只包TAX, 冇酒店, 7日VAILD,

當日早上9:00, 李小姐仲覆緊我, (1 &2) 都有位,

12:00 我再打去問, 佢都仲話有位,

到2:30 我決定買PACKAGE, 佢就叫我親身上去, 我即刻同放低手上工作,
飛的去佢公司, 荷李活商業中心14未樓1401, 唔洗15分鐘, 我就去到佢公司。

我決定左買嘅時候, 李小姐就打電話, "扮"拎位:

"喂, X小姐, 我地想要4個位, XXAIRLINE, XX日子, "

電話中對方唔知講咩,

李小姐:"下, 你明明話聽日先DEALINE架, 你幫下手啦, 我個朋友黎架, 你幫下啦, 試下啦~!"

電話中對方唔知講咩,

李小姐:" 哦, 冇喇, 得2個呀, 咁後補囉, 下, 咁呀, 都冇呀, 試下再睇下啦, 哦, 咁好啦, 唔該哂!"

講完個浮誇電話, 佢就同我講, 冇哂位, 得2個, 2個WAIT, 但冇機會有位, 叫我轉日子, 補D錢, 早一日就有位,

咁我話, 我要另外一款, 印航, 27/3飛啦,

佢CHECK左2秒, 話都FULL 哂! 又係叫我轉日子加錢!

成件事太奇怪, 我起身走, 話我其實識人買CX, 我都係自已買,
佢就話, 其實佢地公司都有好平嘅CX飛, 不如佢幫我搵,
我二話不說走左!

我即刻打電話去第二間AGENT, 先發現原來印航根本27/3都冇機飛, 點解呢位李小姐可以幫我CHECK到仲有5個位, 又可以CHECK到之後FULL 哂!!

人地話韓亞26-28/3一早FULL哂啦, 仲點會有位呀!

其實冇位去唔到, 我真係唔緊要, 我最後都改左去SAMUI行個圈,
但係呢間"新浪"咁樣處理就真係好過份囉!

我去呢間野個時, 見到旁邊有2個女仔, 都係買PACKAGE, 又係個男SALES不停講你改早一日囉, 一係買正價, 個2個女仔係咁打俾公司問可唔可以調假, 問到可以調, 個SALES 又話呢 日價錢唔同喎!


真係浪費我心機同時間, 一定要同人講,叫人小心D呢間野, 唔可以俾佢咁樣玩D客!




arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()