close



我會去淘寶買呢個假髮圈, 有冇人都想買? 



下面係佢條 LINK, 你可以自己去買,
或者我幫你訂, HKD$10 @,

(一蚊都冇賺你, 你計下個 RATE, 淘寶5%手續費, 運費大陸同我郵寄俾你)
⋯⋯ 



 * 請講明你要咩色, 同後備色, (E.G. 淺粉紅, 後備天藍色)
* 我怕人放飛機, 麻煩先過數, 留入數紙, 免混亂
* 唔好投訴Quality, 如果有問題, 我自己都應該中左招... ...


http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.287.MDnyrC&id=22201400227


 29/4/2013 之前入數為實! 


Twinkle C 純粹代購.


************************************

落單者請到我 FB PAGE INBOX 我, THX


 
.

**************************** Twinkle C information ****************************




Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()