close



去日本 "借" 唔到 wifi ? 咁我點寫 Blog 呀?

 
 
日元跌到 0.78, 買野真係同8折一樣, 本來日本買化妝品已經平d,
 
而家仲要多個 8折...  ...  我真係冇咩理由唔去日本囉.... ..... 除非老公反對... ...
 
 
 
 
 
但係我記得上次我去日本個時, 我冇申請漫遊 wifi, 結果就要四圍 "借" wifi,

但其實都冇咩地方可以借到, 酒店個個又勁慢, 想睇下you tube都唔得... ...
 
 

今次我再去日本之際, 我就搵下有咩解決辨法,
 

俾我搵到一間平野, $80 @一日嘅 pocket wifi!!!





就係呢部, 4G pocket wifi!



我buy 佢因為:


~ 佢可以同時support 10部機一齊上網, 即係我同細妹一齊打機同睇新聞都得

 (即係呢, 我地都打緊candy crush 25x 關.... 但又想用ipad睇新聞, 所以上次要爭 wifi... ...)



~ 佢有4G!

(今次睇YOUTUBE一定冇問題啦, 上次睇到 LAG 哂機!)



~ 隨身帶, 隨身BLOG

(上次我地要係酒店先可以上到網, 今次有有帶係身, 成個日本都上到網, 呀媽隨時都搵到我啦!個 BLOG有野都可以即覆, 唔怕過左5,6日會MISS 左)


~ 最後就係平 $80@一日

(我同細妹計過, 一人都係 $40, 1個 IDD都唔止, 同佢打 LINE可以唔使 IDD, 有SO.)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


之前我地問過幾間 AGENT, 租機起碼要 $150一日, 呢間係我暫時搵到最平嘅,

佢地而家好似做緊優惠, 只要 LIKE & SHARE 佢地個PAGE,
 

係8月31日前租機都可以有 FREE COURIER 服務,

即係連拎機都唔洗, 有人COURIER到你屋企, 真係正, 啱哂我呢D懶人.... ....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有理冇理, 我都 LIKE 同SHARE 左,
之後租機 FREE COURIER 對我黎講好重要呀!




安部數碼

Address: 九龍觀塘巧明街116-118號萬年工業大廈4樓D2室
Phone: 23424566 / 96180207
Email: info@abe-co.com

Facebook: 安部數碼




**************************** Twinkle C information ****************************

    

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com



Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()