[SKIN] 美肌新習慣 LANEIGE Collagen Drink - 週記五 




夏天剛過去,經過一輪的風吹雨打日曬雨淋,我發現之前的皮膚都好像有點疲態了!


幸好最近遇上了 LANEIGE 既 Collagen Drink !


即使我去到日本,仍然把它帶到日本,維持我的美肌新習慣!






日本的天氣早上有猛烈陽光,晚上有涼風而且乾燥到不得了,加上每天的嚴重睡眠不足,


幸好,我有一直飲用 LANEIGE 既 三肽膠原蛋白美肌飲,


好彩有佢一直默默幫我內在美肌,保濕,幫我對抗天氣的轉變及疲態~



即使多累,皮膚都可以keep住有彈性及亮澤,令我連續捱夜都不怕!


第二日皮膚仍然有充足水份去化妝一個貼服的妝容,08:00 的早上,


我都可以精精神神咁影相!







LANEIGE Collagen Drink  每一支都含有 5000 mg 三肽膠原蛋白,


雖然我只係飲左大慨一個月嘅時間,就已經feel 到皮膚緊緻左、水潤左 ,


泛油問題少左,就連補妝的次數都少左~


最理想就係佢可以繼續幫我抗氧去黃 ~~ 保持粉紅色肌膚狀況!


每日一支,其實真的沒有難度,為了靚靚的肌膚,我有乖乖的每天飲用~












LANEIGE Collagen Drink 有紅石榴及來自意大利西西里島既紅橙,味道鮮甜,



而且每支只有25 kcal,每日一支都不怕會肥,姊姊們可以放心飲用了!



我已經開始左飲,決心為今年的聖誕作好準備,我要以最靚的一面同老公去 party~!






$330/ 30ml x 10pc


2013 年 9月 26 日 LANEIGE 全線上市




由9月26至10月31日,  大家只需要click入去 LANEIGE  個FACEBOOK PAGE玩遊戲~

就有機會得到 30支三肽膠原蛋白美肌飲~

http://laneigehk-campaign.com/collagendrink/landing?src=feed_referral


‧其他文章‧




‧Youtube‧


.



     **********************    Twinkle C  information   ************************






     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 



     She. com   |   Beauty exchange   |    ELLE BLOG












    E-mail:leesiuj@gmail.com



     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


















arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()