[飲飲食食] 20分鐘 空氣米炸雞翼尖!

.
真係易過借火!

.
.



..
呢個空氣炸機, 係上年8月入手嘅玩具,

我唔喜歡用佢煮一大餐嘅食物, 但就好鍾意用佢煮小食, 開 PARTY 就一定會不停用佢!
.
.
今次係我剪剪下片, 突然手痕, 走去整雞翼尖,
(1) 首先係冰箱拎D 雞翼尖出黎, 用少少水拎佢加快溶雪,
.
(2) 5分鐘後就 "掩" 佢喇, 我用左上圖嘅調味料, 份量就真係講唔到你聽, 不過要多少少, 因為時間唔夠, 同埋雞翼尖要香口D, 就要落多少少!
.

(3) 再等5分鐘, 就放落空氣炸機, 用160度, 整10分鐘,
.
(4) 上碟, 食得,
.
我老公成日同朋友講呢部機好勁, 咩都唔洗整, 放D雞翼尖落去, 10分鐘就食得, 仲好好味!

.
鬼咩, 我掩野個時佢唔知, 淨係知到放入去就有得食! 成碟就俾老公食哂!

.
* 要留意, 整雞翼尖之後, 個炸機網要浸水1個鐘, 先會易D洗, 唔係有排你洗!
.


下次再整其他野先!


**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
      E-mail: leesiuj@gmail.com
 
Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

 
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()