close


[Life] 廁紙之爭- Gentle to your pat!  


.
~~ $27 Scott and $44 Tempo ~~

.
我家所用的廁紙比誰都多~ 廁紙的價格同品質我總會放在心!

自從 2008年開始, 廁紙價格慢慢地上升, 由 $20 上升到 $23,

再到 $26, 然後就是 $29.... .... 我每一次轉牌子都是因為加了價, 我便斷然轉換牌子﹃

.
.
以前打工嘅時間, 我曾經遇過一間外國公司, 用嘅係狗狗牌子, 有印花有香味,
每個同事都會有無限量供應, 個時真係好開心, 係我用過最 "開心" 嘅牌子,
因為佢真係好柔軟, 而且有香味, 真係用個時會開心D~

.
.


.

.
今次, 因為某牌子又加價, 我換了牌子, 今次買了 HI- CLASS Tempo, $44,

我之前用開嘅某牌子, 都只係 $29, 今次買 $44, 真係級數大跳升!! 廁紙也升呢!!
.
.

但同一時間, 鐘點姐姐卻幫我買了另外一款回來, 她說: 呢個牌子平d, $27!!
原來係 Scott, 我之前都冇用過, 反正買了, 我都沒有太大反應~!

.




.
.
之但係, 當我係同一日使用 2款紙巾之時, 就發現大不同了!
(因為主人房用 TEMPO, 客廁用 SCOTT)

.

SCOTT 的紙巾, 都係有3 PLY, 但係密度不夠, 紙巾吸水度自然大大下降,

我用黎 "執" 小J D 便便時, 我感覺同D "便便" 太親切,

結果需要比平時用多1倍紙巾, 以前我 3日先會用完一卷,

SCOTT 就 1日多D就用完一卷!
.

.

.

相反, TEMPO 就強韌好多, 密度亦高, 正如平時袋裝紙巾一樣 "襟" 用!

吸水力高, 就算吸左水都唔會易穿!"執" 小J D 便便時感覺好有 "厚度"!

只需要正常使用量已經搞掂!
.
你望下我拉扯個時, 2張唔同嘅紙巾嘅分別, 就知 Tempo 有幾強!
.
.



.
.
然後, 就係度下個厚度,

大家會唔會俾個卷數吸引左? 10卷, 12卷?
.
.


我以前做已經幫某牌子測試過, 佢所謂 12卷裝同正常10卷 net weight 係一樣!

但 "人" 係會覺得12卷吸引d, 係會感覺平d!
.
.
今次我好懶, 冇磅重, 因為一上手已經唔想磅, 差太遠了, scott 輕飄, 但tempo 係實實在,
.
咁講, 我用卷 Scott 飛落你個頭度, 你只會講句, " dxxg",

但如果我用卷 Tempo 飛落你個頭度, 你一定會講句, " dxxg nei, 好L痛呀!"
.
.

咁大家應該明啦!
.
.

.


.
.
喇, 你睇下, 唔想去磅喇, 因為實在太明顯了!
.
.


.
.
所以今次我好實定咁俾個獎我老公, 因為係佢好堅持要買 Tempo!,
.
.
冇錯, 之後我都會keep 住用呢個好有實力嘅品牌, 佢貴, 係真係有道理,
.
真材實料有保證!
.


恭喜 Tempo 又多一個用家了!

.


.* 如果大家真係想知佢地個重量就留言啦!*  有人想知我先走去磅啦~

.


.
.
想知多D, 請去,
 
 
  
Thanks Twinkle C
 
"You Tube Link" : www.youtube.com/siujslife
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()