close
[飲飲食食] 深井裕記 - 馳名燒鵝, 不如美心燒鴨 -
好久未試過的失望


.
.
今天, 是慶祝什麼嗎? 應該不是, 可能只係想證明我係食足3餐, 仲一d都唔清淡... ...

.
.
老老實實, 我地平時係食開陳記燒鵝, (地下個間), 今次係因為我咁大個女都未食過裕記,

.
就決定一試, 點知就出事... ...
.
.
.
.
一貫老鋪作風, 平實裝潢, 環境都好乾淨~
.
.
我地叫左個4人餐, 再加個蟹鉗, 好好味, 又多肉~~
.
.
條魚就太熟, 而且唔夠新鮮, 不過都okay 可以入口嘅~
.
.
.
.
其他嘅小菜其實味道係冇問題, 但係個燒鵝, 我地等左一個鐘,
.
因為佢地做唔切, 太多單, 等到我地而家食飽飽都未黎, 唔緊要,
.
我地照等, 終於有得食喇, 可惜... ...
.
燒鵝肉好老, 好難咬, 外皮係好脆, 但係入面d肉就又濕又老,
.
重點係, 成隻燒鵝都唔入味,
.
我地覺得裕記平時水準應該唔會咁差, 唔係冇可能立足咁多年,
.
因為我地附近嘅食客, 個個都好失望, 個個都冇乜點食就埋單喇~

.
唯一可能, 係佢真係做唔切, 隻鵝根本連味都掩唔切, 又唔夠時間燒,
.
所以就搞到咁樣~ 我係好失望, 一家都好失望,
.
不過我又真係覺得平時嘅佢應該水準唔係咁... ...
.
.
不過, 我屋企人都怕怕, 下次去返陳記~
.
 






**************************** Twinkle C information ****************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()