close
Majolica majorca
 
MJ Cream Pencil Liner -

Smoky eye 好幫手

其實我對眼真係唔算油, 10支eye liner 7支都唔會化... ... 今次遇上第8支... ..

今次MJ推出Cream Pencil Liner 主打防油防淚水, 持久不溶妝~

我問個SALES 係咪防水, 佢好大聲同我講係防水... ... ... ...
 
 
(包裝面) 濃黑- 持久不溶妝
 
 
 

(包裝內頁) 其實佢除左今次試用嘅 柔滑霜狀眼線筆, 佢仲有啫哩眼線筆, 同眼線液,
都係強調持久不脫色, 而且內附$20 COUPON, 係就係細心嘅~

 
 
(包裝背頁: 附有簡單教學, 即使新手, 都應該可以畫到大眼效果,呢個要讚揚)



(柔滑霜狀眼線筆: 安排了一支約6-7cm 長的試用裝, 仲俾埋筆蓋, 都幾好.)


(柔滑霜狀眼線筆: 安排了一支約6-7cm 長的試用裝, 仲俾埋筆蓋, 都幾好.)

試畫: 
 
- 好柔順, 真係好易推, 輕輕力已經上到好濃的深黑色
- 由於筆型比較粗, 畫一下已經有好明顯效果, 化淡妝的日子未必適合
- 用筆頭輕力點幾下, 己經可以填補睫毛之間的空位

畫完之後, 試持久:

- 我用了另一乃水牌子的眼線筆做對比, 用紙巾拭擦10秒


明顯見到 Majolica majorca 眼線已經化開, 紙巾上亦明顯有黑色眼線留下.
 
之後再用手指, 拭擦10秒, Majolica majorca 眼線已經脫妝, 得返個印... ...



當日我用左佢畫左上下眼線出街, 由於太濃黑, 當日化淡妝嘅我就唔太自然,
初初2小時都冇太特別溶妝, 但到食完個飯, 之後就發見眼肚位有黑忟忟情況,
上眼皮都開始化開, 感覺唔乾淨 ... ...


如果佢冇講明係防水防油, 我就覺得呢個效果係okay嘅, 但如果佢強調佢持久不溶妝,
我就會覺得效果強差人意... ...

但如果我係要化一個好濃嘅smokey eye, 我就會用佢做最後個層eye liner 勾返條線,
夠深夠易推, 加上有個厚妝係底, 眼線化開嘅情況應該冇咁嚴重,
可惜 party 完哂, 要到情人節先有機會用佢化個濃嘅妝. !



如果想知多d, 去我個page 啦~www.facebook.com/siujslifeblog

THANSK!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()