開架價格, 超乎美白 -
- Bio-essence -
Tanaka White 雙重煥白化妝水
********************************
.
 
 
唔講笑, 唔係每一款化妝水, 都可以用導入機作導入使用,
 
因為如果佢有太多酒精, 並不建議配合導出導入機使用。 嚴重者會皮膚敏感同紅腫。
 
.
.
所以某大牌子, 佢點講我都唔會介紹俾人用。
想知可以問我... ...
.
.
 
好明顯, Bio-essence -Tanaka White Clarifying Softener 係可以用機推
雖然佢主要功能係美白, 但佢不油亦不刺面
 
 


 
上年我已經買過佢舊版 Tanaka whitening softener,
 
今年發現原來佢已經變左昇級版- DOUBLE WHITENING~
.
 
 
最明顯就係個包裝, 平時包裝我好少提, 但佢個粉紅色 JELLY蓋,
 
我真係覺得好靚, 原來而家開架貨品, 已經唔止實用, 仲要講埋包裝... ...
 
* *
.
* *
 
昇級版- DOUBLE WHITENING CLARIFYING SOFTENER 改左用PUMP裝,
 
呢個已經要俾個 LIKE 佢, PUMP裝真係方便好多,
.
 
 
特別係對於會用黎推機嘅姊妹!
 
唧完一下再一下, 單手可以加上塊面到, 唔怕倒多左!
 
 
 
 
.
 
Bio-essence -Tanaka White Clarifying Softener 出左名嘅
 
係用 Tanaka 樹皮精華, 傳明酸, 麴酸及熊果素
.
.
.
 
傳明酸, 麴酸及熊果素大家都可能聽過係可以美白嘅成份
 
Tanaka 樹皮就係緬甸獨有美白秘方, 可以淨白、保濕、
 
降溫而不傷皮膚!
 
 
 
 


.
佢係水質狀, 但有少少厚度, 搽完落面之後會感到有一層好薄嘅薄膜,
 
要等幾分鐘先可以完全吸收哂。~
 
* *
.
* *
 
一如以往, 我都會推機測試, pump 裝就可以方便我唧落個機頭到,
 
由於佢有少少厚度, 令我推機時好順滑, 成個過程我都用左5-6 pump,
 
呢次化妝水專係美白, 我會係有斑同暗啞地方停留多d時間~
.
 


.
呢個圖我冇ps
 
推完真係有幾明顯嘅白淨, 同埋去哂黃氣,
 
而且之前暗啞位置, 推完之後真係有返光澤!
.
* *
.
* *


 
.
 
推機小tips: 大家要留意耳背同下巴, 頸位, 呢 D 都係我地成日會漏左架!
 
導入機本身冇能力令你美白, 佢係將你美白產品深層咁推入皮膚,
 
加強吸收, 令產品功效可以發揮到最大!
.
* *
.
* *
但同時佢消耗你嘅美容產品都好多, 用佢推, 可能個半月就用完一支化妝水~
 
所以我會四圍搵D 平價錢但好質素產品推機用
.
* *
.
* *
.
 
Bio-essence -Tanaka White Clarifying Softener 係我好耐之前,
 
已經發現嘅好野, 價錢平 $119/100ml (萬寧仲成日有75折),
 
但係做到水潤粉紅肌嘅美白~
 
* *
.
* *
.
 
如果你好似我咁, 鍾意曬太陽, 但又要白白淨, 你應該要試下佢!
.
.
.
 
 
 
 
如果你想知多D, 請去:
 
thanks
TWINKLE C
 
 
,
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()