Milky Foot 牛乳足膜 - 屋企去腳皮大師



其實我並唔屬於多腳皮嘅人,
但由於我成日赤腳跳舞, 腳底的皮愈來愈厚,


.我亦非常清楚, 腳皮只會愈刨愈厚, 所以一直都冇刨佢!


.直到3年前, 係好奇心駒使下, 我買左一次牛乳足膜黎用,
當時已經知道佢效果好明顯!



之後就聽到好多新聞話佢果酸超標等等.



明報相關資料:
http://www.mingpaohealth.com/cfm/health3.cfm?File=20091117/beauty/gma3.txt

ON.CC 相關資料:
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20091117/00176_008.html


****************************************************************


其實接觸得美容產品多, 點都會知道要令皮膚脫皮更新, 點會少得果酸

所以我係度首先聲明, 呢隻產品其實已經 自稱成功通過測試, 但係,



我唔理佢咩成份, 我只係兩, 三年用一次, 同時我亦任何皮膚敏感同傷口,
所以我都係會照用, 對於成份非常介意的姊妹, 大家要小心決定用唔用佢喇~





*
佢而家多左好多Version, 有3d, 有超勁, 有大腳版.. ... 我用normal~


*
其實個包裝袋已經好清楚說明, 不過我會俾少少意見
*

*
(1) 剪開左, 右兩隻透明膠袋,
*

*
呢個就係我本來的腳腳.... 有個厚皮係前掌, 因為跳舞囉.... ....
*




*
(2) 然後非常簡單, 穿落隻腳到,  頂頂有個膠貼, 貼實佢,
然後我會穿一隻長襪係上面, 咁樣就可以好自在咁四圍行,
 

*
(3) 佢建議 45-60分鐘, 我完全冇敏感, 所以就用左60 分鐘

皮膚易敏感就45分鐘好喇!

然後夠鐘就去洗左佢, 抺乾對腳就okay 喇!

*


*
第1日: 未有反應
*
*
第2日: 感覺有d乾同鄒,
*


*
第3日: 一起身已經有開始脫皮, 由於我對腳向來都唔乾,
皮係一大塊一大塊咁脫, 唔會少少咁脫,

但呢個時候, 最好係邊都著對襪仔, d腳皮唔會周圍掉,
特別係有小狗嘅朋友, 小狗其實好鐘意食腳皮................

*

*
第4日: 其實已經脫左大半隻腳, 腳皮多少, 每個人都唔同, 我老公就好多............好多.......
*

*
(圖片打錯字)第5日: 我用毛巾輕力擦一擦, 皮屑都清哂,
*

*
第6日:  原來我之後已經冇再脫皮, 即係已經完成了, 但係個厚的腳皮仲係度....
不過其他位置已經白白滑滑, 雖然厚的地方仍然係厚, 但我對佢都好滿意!
*


凡事都不過過度, 雖然我對佢有信心, 但係就算檸檬都唔可以食太多, 會傷胃啦,
何況係果酸性產品!

我本人就會安排自己2-3年先會用一次, 唔會不停密密用, 大家都要小心決定!

********************************************************************

另外, 使用時要留意:

1. 對手接觸完牛乳足膜 後要立即洗手, 因為避免誤食/ 按觸到面部眼睛,

2. 第1次使用時, 應該先試少少係腳底, 留意10分鐘有冇特別反應,
   冇問題先好用, 因為有d人都唔知道自己原來係皮膚敏感

3. 使用過程要留意自己狀況, 當有任何痕, 痛, 紅等等, 要立即停止, 馬上大量沖水

4. bb, 小朋友就當然唔好用啦!




**********************************************************

想知多d, 請去:
www.facebook.com/siujslifeblog

Thanks , Twinkle C

arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()