Moroccanoil Intense Curl Cream
最近去左tone 返個頭嘅 color, hair stylist問我做唔做 BB - BRIZILIAN BLOW,

因為我個頭處於唔曲唔直狀態, 好麻煩。 但因為我覺得跳舞曲髮會靚D, 所以我決定唔做BB。

我同佢講, 而家我晚晚都用 Moroccanoil, 後就冇再用任何 CURL LOTION,
除非出街我就會 TONG下佢, SET返曲先出街... ...


之後佢就好大反應咁話我: 你D頭髮仲TONG!
其實我都知 TONG髮係好傷嫁, 所以都只係去街先整, 係屋企就咩都唔搞......
佢即刻問我, 有冇用過 Moroccanoil Intense Curl Cream?

我初初都以為佢講 Moroccanoil treatment oil, 原來佢指 curl cream......
我一向好信佢, 不嬲佢講好嘅都唔會差, 既然唔係好貴, $420有300ml 就買左2支返屋企喇!
其實佢係一支 Leave-in conditioner, 主要成份都係維他命, mineral oil 同 argan oil,
但佢可以令曲髮保持水份同彈性, 而 argan oil 就可以保持光澤~

如果有睇過我有關佢 Moroccanoil treatment oil 嘅post, 就會知佢有幾好, 有幾香,
佢根本就係將 treatment oil 變身做 curl cream, 而家一支搞掂, 唔洗再用咁多時間搽呢搽路......
博文地址:
home.php?mod=space&uid=71863&do=blog&id=177391

佢嘅用法好簡單:
(1) 用 1-2 PUMP於手心, 然後用手心摔一下, 用手心俾D熱力佢,
(2) 然後塗於髮中段至尾段, 如果係特別乾燥髮質可以再加少少於髮尾位置,
(3) 再用風罩罩乾, 如果頭髮本身仍然有曲線, 可以隨意自然乾透。

由於我係受損髮質, 我 D頭髮本身已經冇咩曲度, 只有 frizz嘅感覺~~
我係圖中就係洗完頭後, 就直接搽 2 pump Moroccanoil Intense Curl Cream,
然後由佢自然乾, 佢就已經有返輕微 curl出黎同埋頭髮即刻冇咁 frizz,
如果用少少時間罩乾就可以好curl喇!



如果你之前已經有左支 Moroccanoil, 其實可以係受損髮質上,
可以加少少 Moroccanoil 係髮尾, 咁望落去可以加強d gloss 感覺唔會咁乾身。

呢度有條官方片, 教大家點用, 真係好易 handle!!
http://www.youtube.com/embed/
不過我 search 過, Moroccanoil Intense Curl Cream 似乎係香港冇咩做marketing,
佢嘅廣告同資料都唔多, 外國就多d, 如果要買, 就要去 d 大 salon先有得買,
我就係中環 toni & guy 買, $4xx/支~

 
如果你d頭髮同我一樣有咁嘅問題, 我會強力推介呢支 極度修護同時curl 到嘅cream!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

今期專題為 <> - 茶

2012年12月下旬專題為 <>- 聖誕

2013年1月上旬專題為 <>- 戀愛

2013年1月下旬專題為 <>- 結婚


http://www.facebook.com/siujslifeblog
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()