.
[SLIM]

成功跟我到韓國的新寵 
2B Into Arm & Body 瘦手臂肚腩霜 (燒腩 減臂)

.

雖然呢一篇係試用文, 但今次試用的產品可以有幸跟我去韓國, 完全因為我真係覺得佢"勁"。
.


.
2B Into Arm & Body 瘦手臂肚腩霜 (燒腩 減臂)
.
打開包裝, 我先知原來係日本製造架, 我使用更加安心, 於是, 我每天都努力地搽搽搽... ...
.
因為係韓國實在食左太多野喇, 又冇時間做運動, 唯有用外搽產品。
.
 
 

.
其實產品上都印有生產日期, 批次及 seal label, 大家購買時可以先確定一下,
.
以確保新鮮及正貨!
.
 
 

.
使用的方法及產品說明其實都仔細列明在包裝盒內, 打開包裝盒,
.
還附上了更詳細的提示呢!

.
用法:
.
每晚洗澡後, 用一個一蚊銀份量, 手臀, 肚, 腳同大脾,
.
由下向上推, 再打圈按摩3分鐘, 至完全吸收。
.
.
* 不含辣椒成份
.
* 香薰排毒, 達到去水腫功效
.
* 超微細水份子 G2, 隨水份滲入肌膚產生熱力, 令熱力深入脂肪
.
 
 

.
2B 燒腩 減臂霜其實係透明gel狀, 沒有顏色, 而且好易推開, 皮膚好快就吸收哂。
.
當中成份包括了:
.
藤黃果萃取物、葡萄萃取物、植物性膠原蛋白甘草酸甲、
.
類肉毒桿菌、L﹣卡尼丁、透氣油、玻尿酸、
.
尿囊素、表皮生長因子、咖啡因、水
.



 

.
2B Into Arm & Body 採用最新深層燃脂精華 - 超微細水份子 G2,
 
可以隨水份滲入肌膚產生熱力, 當脂肪愈厚便愈能感受熱力, 使脂肪消耗,
腰及手臂脂肪比較厚所以熱力會較為明顯。
 
.
我每天搽完腳, 腰, 手臂後10分鐘, 身體會慢慢感到熱力, 因為我習慣了這種感覺,
.
熱力反而令我更易入睡。
.
.
其實當你使用的時候, 初初皮膚會有拮拮既熱力感覺, 是正常情況呢!

因為2B Into Arm & Body透過水導入技術, 將深層燃脂精華由毛孔帶入脂肪底層,
 
不過只要使用幾次, 便會慢慢習慣了!
.
 

.
.
我呢段時間都唔係香港, 所有冇度到尺寸, 但使用後明顯係有firm左感覺,
.
而且長期使用仲可以減少橙皮紋, 據說3支就可以見到真功夫, 要努力一點先得喇!
.
.
.
 

Twinkle C 的舊文:
 

Twinkle C 的youtube:
 
**************************** Twinkle C information ****************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   |
     She. com   |   Beauty exchange
 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
    Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()