close

睇左一本書, 係講25種送給她/ 他的禮物,
按書中建議- 女人最喜歡收的25禮物如下:

1.
玫瑰

2. 絲巾

3. 戒指

4.
5.
寵物
6.
絨毛玩具

7. 手提袋

8.  DVD

9. 化妝品

10. 披肩
11.
鏡子

12. 玉飾

13. 巧克力

14. 旅行

16. 高跟鞋

17. 房子
18.
香水

19. 情詩

20. 筆記型電腦
21.
手錶
22.
寢具

23. 梳子

24.
25.
皮草

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
不過係以上25款當中, 我只認同當中的4:

1. 玫瑰 我概括為花, 再唔鍾意花嘅人, 當收花個一刻都會係開心, 不過花以外係咪需要另加一款禮物就另計喇~

2. 戒指 戒指, 對一個女仔黎講, 有凝重嘅意義, 包括對感情嘅承諾, 男方送之前必須三思
!

3. 情詩 我概括為一封信, 用文字一一將你的真情寫下, 女方必會將佢好好收藏, 逐個字咁讀完一次又一次。不過所用嘅詞彙要有所深度, 唔好千篇一律講我愛你, 我真係好愛你 … … 咁不如唔好寫喇
….



其實講到尾, 女人喜歡嘅, 往往係禮物背後嘅意義, 勝過禮物本身價值。

每對戀人所經歷嘅都係獨一無異, 嘗試係拍拖生活中, 搵返一D有意思嘅事件或者物件, 好似, 如果她曾經為你買過一杯令你窩心嘅咖啡, 你可以親手調配返一杯俾佢, 告訴她那一杯咖啡嘅重要, 所以你今日刻意為佢調配… … 一定窩心到爆… …

 

可惜, 火星嘅男人大多數都唔會懂得咁思考, 只會向女友需要什麼呢個方向… …

仲有, 水星嘅女人一般都會加插尼尾段: 點解你送呢樣野俾我嘅?” 呢個問題, 如果係呢個環節你可以發揮你天生本領, 將一杯咖啡配上感人肺腑嘅詞言, 應該可以為你加分, 今個聖誕送禮物之前, 不如認真諗下點樣利用呢個問答環節, 睇下你能否換取女人嘅一句 你真係好細心呀….. …..


想知多D, 請去我個PAGE 啦:
www.facebook.com/siujslifeblog


~



arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()