原來我都仲好青春, 應該開心定唔開心?

咁多年黎, 我D皮膚都冇暗瘡問題!!
但可能因為之前結婚擺酒壓力太大, 導致一個月後我 D暗瘡一觸即發... ... ... ...


對於暗瘡, 我真係唔係專家, 我只可以由佢自由發展, 直到佢自然收乾。但偏偏, 有幾粒好頑固暗瘡佢似乎愛上左我塊面!!! 成 2個星期都仲係度! 
我細妹見到我D暗瘡係非一般暗瘡, 佢終於忍唔住, 介紹左呢隻 3M NEXCARE 荳痘隱形貼俾我。我見到個時, 我自己都忍唔住笑, 我話, 你估我仲係中學生咩!



當時我細妹淨係同我講, 叫我訓覺前, 洗面後, 將透明貼係暗瘡位, 第2日就會冇事。
初初都唔信, 點知第2日起身...... ...


一舊膿頭黏係透明膠貼上面, 『個心真係勁興奮』粒惡瘡一日已經細左... ... 冇咁凸仲冇咁痛, 個一刻我先知佢嘅威力!


唔怪得細妹平時一見佢特價就買幾盒啦! 我連續用左3日, 粒惡瘡真係收左平復番, 最重要係冇脫皮, 靜靜咁就好返。

聖誕前席, 我覺得真係有必要同大家介紹佢!


首先大家要先知道暗瘡形成的主因:
1. 內分泌不平衡
2. 毛孔阻塞
3. 細菌感染


3M NEXCARE 荳痘隱形貼
佢係用先進親水性敷料, 透明軟身, 透氣但防水。
令暗瘡發炎處有一層保護, 減少手部接觸, 可以防止進一步細菌感染。
佢特殊物質可以吸收暗瘡分泌物(膿頭), 快速令令皮膚回復原狀。






使用方法勁簡單

(1) 於晚上洗面後
(2) 直接貼上荳痘隱形貼
(3) 然後訓覺。
(4) 第2朝起身將貼撕下

你會見到貼上有白色膿液, 然後按平常生活, 連續FU幾晚, 直到暗瘡平復。






需要留意:



佢並不建議配搭任何膏使用, 另外暗瘡處需要有一小孔供膿頭走出~~

如果暗瘡仍然係深深底層則建議等多幾天日, 先再用荳痘隱形貼, 會事半功倍!









距離聖誕作戰仲有 2個星期,
如果各位姊妹都有惡瘡要對付,
就快D去買一盒 3M NEXCARE 荳痘隱形貼試下!
姊妹要為聖誕 PARTY作戰到底呀!



有時間可以去我個FACEBOOK支持下,
FACEBOOK FAN PAGE 會定期推出專題介紹,
好似介紹整蛋糕, 西班牙意大利餐廳, 各種酒,
淘寶的掏寶&中招實況, 各式SUPER CAR實況簡介,
同各行業的背後真相等.....

今期專題為 <> - 茶

2012年12月下旬專題為 <>- 聖誕

2013年1月上旬專題為 <>- 戀愛

2013年1月下旬專題為 <>- 結婚

http://www.facebook.com/siujslifeblog


 










arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()