[飲飲食食] 舊區情懷『新』酒店 - PENTA HOTEL 『潮食街』自助餐

 

 

 

 

大家都知道,我好喜歡四圍去,但偏偏不太喜歡寫食評。因為我發現每個人對『食』都有主觀感覺,我自己都多次跟著食評去搵食,結果都失望而回,可能是我對食的要求有特別理解。

.

 

今次,我又寫『食』,但我想強調,呢個地方我實實在幫襯過幾次,每一次都好滿意,所以我先介紹!

 

 

 

 

 

 

PENTA HOTEL 位於新蒲崗六合街,無錯,係舊區,而且充斥工廠大廈,點都估唔到一間國際性酒店,會建於此。

 

我第一次到達PENTA HOTEL,骨子的外牆,未見特別,但地下大門所設的,竟然不是FRONT DESK,而是CAFE,一個開放形式,有自家製PIZZA的CAFE,難怪中午時間 lobby 永遠是上班族。

 

 

 

雖然酒店不大,但聰明的設計師運用空間感,令PENTA HOTEL 充滿時尚感覺,他將工廠的元素,平民的特點,懷舊的裝飾一一溶合於酒店!

 

 

 

走到『潮食街』就是我們要到的地方,buffet 的位置了,酒店內捨棄華麗的一切,採用的是『香港人』熟識一切。

 

懷舊的鐵閘,玻璃燈,及調味料筷子筒,我第一次於酒店內見到,一切都代表著香港飲食文化,超級親民的感覺!

 

睇下『大字報』先,原來『潮食街』將drink list 印成大字報一樣,我好喜歡這種感覺,將新蒲崗工廠區的感覺帶出!

 
 

 

 雖然走的是工廠設計,但其實都好多details 位值得大家欣賞!

 

『潮食街』內,劃分了幾個區域,我最喜歡的,是wok kitch 及grill ~

.

 

這個不是賣點,但的確因此而加分~ 『潮食街』的外邊,設立了兩個娛樂室,大家可以隨便享用,娛樂室等一下再慢慢說,先入正題,介紹下食物先!

我拍照的時候,差不多聖誕節了,藍色的聖誕樹,好神秘,好像帶點BLUE.

.

.

不要問我這個是什麼東西,我只知道RECEPTION 的位置就在這個『生產』用的巨爐旁邊,領位的員工是用LEGO 來編位的,不過我忘了拍照!

 

我的位置坐於甜品區域,我留意左成晚,最受歡迎甜品原來是『白兔糖』,每一個到甜品區的客人總會拿幾粒,是回味,是懷舊嗎?

.

 

最新,前帝苑甜品師傅Tony Wong為酒店設計了一系列特色甜點,喜歡 TONY WONG 的朋友,不用到店內大排隊了,過來 PENTA 可以大吃大吃!

 

實不相瞞,我食自助餐的習慣,是先吃甜品,再吃前菜,否則我便會因為吃得太飽而吃不下甜品了!

 

提下大家,甜品會久不久便轉款式,大家食完第一輪,等一會,可以再望望,隨時會轉款!

 

日式刺身魚生,指定款式,我不多提了~ (呢個亦係香港人最愛食的東西)

 

但竟然還有我的最愛,生的青瓜、甘荀、蕃茄仔同olive,雖然芝士的品種不太多,夠就已經好了!

 

媽媽年輕時曾經於新蒲崗做『工廠妹』,據說,『百樂門』係當時地標,直到而家,好多老人家仍然時常將『百樂門』掛於嘴邊。

 

『潮食街』中亦貼有『百樂門』的舊貌。

我好喜歡『香港文化』的東西,從不抗拒大排檔,但而家連大排檔都電子化,這些傳統的『開門 7件事』於『潮食街』中變身最潮的裝飾,不需要收收埋埋,光明正大,乾淨企理地排列,好有風味!

 

.

 

唔好以後 Twinkle C 係BEAUTY BLOGGER 淨係識扮靚,成日影D紅酒就淨係識飲西飲,其實我成日食『魚旦粉』,將平民的食物,溶入酒店,地道魚旦粉,我跟家人都一人一豌,幸好份量不太大~~

 

 

PENTA HOTEL 『潮食街』內,基本上90%都採用了開放式廚房,廚師因應客量即時煮,以確保食物都是最新鮮的,而且全透明的廚房,煮食過程客人都可看到,可算是我見過最乾淨的廚房,大家都可以食得安心~

如果你有心,在旁看看,隨時學得一招半式回家自己煮!

.

 

『WOK KITCHEN』是香港人最喜歡的類別,款款食物都充滿鑊氣!

.

 

麻辣款式,你頂得住嗎?

麻辣雞煲,其實超辣,但家人食完又食。受不住勁辣,可以試試旁邊的松子魚,肉厚多汁,超推介!

 

 

 排檔必點有咩? 當然係即抄的抄蜆,大廚即場示範拋鑊,火喉十足,不愛辣的朋友都要一試!

海鮮的款式不太多,但勝在夠新鮮,我食左長蟹!

每一日,PENTA HOTEL 『潮食街』都有不同款式的飲品進行 BUY 1 GUY 1 FREE 優惠,喜歡COCKTAIL 的朋友不要錯過,PENTA 的 BAR TENDER唔錯,值得叫杯試下!

 

即時烤出來的PIZZA,水準一流,有西式餐廳的水準,當一個PIZZA 拎哂,廚師就會剛好準備了另一個烤好的PIZZA給大家,而每一次的款式都不一樣,只要看準時間就可以試唔同味道了!

 

 

你喜歡上面的鵝肝還是下面的燒味?

 

有燒味,又點可以缺少新鮮白飯,其實四寶飯都係我10大中式喜愛之一,估我唔到啦!

 

點心,蒸飯,湯等,都一一有提供,蒸飯都好受歡迎,可能天氣凍了的關係。

 

 

場內的食物還有一PART 未有拍照,就係GRILL HOW,有烤牛肉,豬肉,腸仔海鮮等等,可以烤的大廚好熱,有點躁,穿戴了高帽的肥大廚不太喜歡我拍照,所以最後都冇拍到,但食物是好好味的!

 

 

『輕型營』其實多吃,一點也不輕型,有夾餅, 有waffle,有朱古力, 有雪糕, 有棉花糖, 新鮮waffle 好搶手,早d食會少d人排隊呢!

 

然後再食白兔糖!

 

一口鵝肝,碟上一半都俾佢食左,食個一刻,完全忘記脂肪是什麼一回事! 其實我煎鵝肝好叻架,下次我教大家整,好簡單架!

 

下面隻雞全翼,都係係 GRILL HOW 拎回來的,我食左... ... 3隻... ... YEAH!

 

好滿足!

 

之前提過的娛樂室,其實就係下面個D,免費架,場內都係香港人為主,大家都有禮,唔會爭,邊個到先邊個玩,而且大家都係玩下,一般玩10分鐘就會返去食野,所以實玩到,唔洗擔心!

 

好喇,講完內容,講價錢,正價,自助晚餐每位$318起。

於今個星期五、六 (2014年1月3日及4日) 惠顧潮食街自助晚餐即可尊享七折!優惠只限兩天,請致電3112 1998 座!(優惠附帶條款)

 

詳情

想食就要快D訂位喇,佢成日爆,想食要早D訂呀!

 

免費穿梭巴士服務時段和路線

 

MORE INFO

 

 

 

[‧其他文章‧]

 

[‧Youtube‧]

 

 

 

*******************    Twinkle C  ********************* 
Facebook Page   |    Blogspot   |   Wordpress  |   The Ztyle   |  BECE   | 

 She.com  |  FnB  |  Elle   |  Weibo    |  Pixnet  |   Fan Piece

New*  SNAP MAGAZINE

E-mail: leesiuj@gmail.com     |  About Me

Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J.   The Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。

 

arrow
arrow

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()