.
[Event] Be The Party queen
* i Trial *  Party Queen 百人工作坊

 

.

很久沒有出席iTrial 的活動了,今次是因為BAILEYS,再忙也要出席!

大家都知道,我這個女孩,party 內無酒不歡吧!

 

 

出席過咁多次,呢次印象中係我第2次出席係bar內舉行的活動,對比試酒會,感覺casual 好多,大家都好似比較輕鬆!

 

大會為每一位出席者,準備了一頂party hat,不過我唔乖,因為唔想整亂個頭,所以我冇戴到,但係其他女仔都有乖乖戴上,場內氣氛好好呀!

 

今次Party Queen 百人工作坊內的產品好似好豐富,有:

.

 

BAILEYS 愛爾蘭忌廉甜酒  / LUX 柔亮強韌洗髮護髮系列 / PHYRIS 緩釋胜肽抗紋精華 /  REVLON 修復再顏 CC 霜 / 仲有 DOLLY & MOLLY,難怪今次大家都咁想出席!

 

 

 

.

 

 

PHYRIS 緩釋胜肽抗紋精華仲係成枝貨妝俾我地,當然開心啦,佢蘊含緩釋胜肽抗紋精華,緩緩釋出修護元素 - 三胜肽及六胜肽,更有效讓肌膚持續吸收,回復平滑緊緻,減淡表情紋及面部因衰老而出現的皺紋!

PARTY 前後都用得!

 

每人都會有一杯特別調製的COCKTAIL,有桃係入面,不過就無酒精~~

 

我仲收到 iTrial 寫俾我嘅CHRISTMAS CARD, 真係有寫我個名架,好有心思,100張,佢地都應該寫到手軟!THANKS ITRIAL!

 

 

DOLLY & MOLLY 的環節,仲有一個小小的CATWALK SHOW,展出韓式OUTFIT!

另一重點,當然係BAILEYS 愛爾蘭忌廉甜酒啦,新味 BAILEYS with a hint of Hazelnut Flavour,舊味 COFFEE,原味Irish Cream 一次過試哂~

 

大會仲為大家準備左一人一杯朱古力雪糕同蛋卷,甜到入心,係女仔見到都開心啦~

.

 

最後,大家仲一人有一枝BAILEYS拎返屋企,我今個聖誕開PARTY 一定有BAILEYS份啦!

如果CNY iTrial 再搞多次咁正嘅EVENT 就好喇! 我一定第一個報名!
.


開心派對!

.

 

 

[‧其他文章‧]

 

[‧Youtube‧]

 

 

 

 

*******************    Twinkle C  ********************* 
Facebook Page   |    Blogspot   |   Wordpress  |   The Ztyle   |  BECE   | 

 She.com  |  FnB  |  Elle   |  Weibo    |  Pixnet  |   Fan Piece

New*  SNAP MAGAZINE

E-mail: leesiuj@gmail.com     |  About Me

Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J.   The Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。

 

 

 

 

arrow
arrow

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()