close

[MAKEUP] CLINIQUE all about eye makeup

 

 秋冬簡易眼妝 (有VIDEO)

 

 

 

 

最近我收到 CLINIQUE all about eye 的化妝品,我更係一次朋友的婚宴中使用了呢一套化妝品。 初初以為 PICK CHOCOLATE 會好易眼腫,但出來的感覺又好容易控制,而且感覺會SOFT D,溫柔D。

 

 

最感意外係,QUICKLINER 真係好易用,好輕好輕力已經可以畫到一條好顯色的眼線,價錢亦只係 $155,特別適合新手,我都推介左俾自己嘅朋友!

 

另外, EVNE BETTER 嘅粉底,一直都係我自己首選,因為我喜歡自然透薄,而且夠 LONG LSTING~

 

 

 

 

 

片中我使用了以下產品︰

 

 

1. Even Better Makeup  勻淨科研粉底液 SPF 15/PA++  (64 Cream beige) - HK$260 (30ml)

2. All About Shadow Primer for Eyes持久亮彩眼影底霜   (01 Very Fair) - HK$185

3. Quickliner For Eyes Intense  柔滑濃豔眼線筆   (12 Intense sable)   - HK$155

4. All About Shadow Quads  持久亮彩四色眼影   (06 Pink Chocolate)  - HK$275

 

詳細產品介紹

 

 

 

 

* 我知道有網友 FEEDBACK 我個妝太淡, 但其實現場睇個效果已經好足夠,唔會太濃,如果要做到 拍攝效果好明顯,真實現場睇就會太濃了~

 

 

* 因為我自己係喜愛自然的妝容,太濃烈誇張的,都不是我風格呢~

 

 [我製作很認真的,希望大家都可以支持一下!]

 

CLINIQUE all about eye makeup 秋冬簡易眼妝

 

 

 

[我會接受大家的意見,積極改進~ THANK YOU!]

 

 

 

 

[‧其他文章‧]

[‧Youtube‧]

 

 

 

 

 

*******************   About Twinkle C  ********************* 
Facebook Page   |    Blogspot   |   Wordpress  |   The Ztyle   |  BECE   | 

 She.com  |  FnB  |  Elle   |  Weibo    |  Pixnet  |   Fan Piece

 E-mail:  leesiuj@gmail.com     |  About Me

 

Thank you for visiting,  Twinkle C x Siu J.      The Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()