[SKIN] 美肌小習慣 - 每日一支 LANEIGE COLLAGEN DRINK - 週記六

之前同大家提過,  LANEIGE COLLAGEN DRINK 原來已經係 9 月26日於香港率先發售,而我,亦已經開始左飲用,每日一支嘅指定動作已經成為我生活的一部份。







上一篇提過,我已經將 LANEIGE COLLAGEN DRINK 放入辨公室,以防自已大頭蝦,
返到屋企唔記得左飲。咁,放假嘅日子點算呢... ... 好似呢一日咁, 我一起身就趕住去出席 EVENT,
我就將支 LANEIGE COLLAGEN DRINK 放入手袋,上左車先慢慢拎出黎飲。


由於佢細細支,即使放入手袋都無問題~

仲要個樽用左靚靚粉紅色,就算係車上面拎出黎飲,



都絕無尷尬~




司機哥哥見我飲支粉紅色東東,佢就問我咩黎嘅,細細支咁得意。


我話俾司機哥哥聽,呢支係美容界新產品,飲完皮膚會靚D,面色會好D,

KEEP 住飲仲會望落後生D添~




之後司機哥哥話,咁唔怪得你咁靚女啦~ 哈哈~ 真係要多謝司機哥哥的日行一善,

令我當日心情靚爆~







雖然,我未飲夠8星期,但係其實已經睇到自己皮膚的改善,

即使我連續化妝一星期,對比未飲之前,面上泛油的情況都真係少左好多。





最明顯的,係面色的改善,就算我去出席 EVENT,我都只係淡淡上少少粉,

再加眼線已經足夠了,化妝品用少D,皮膚都自然會好D啦!



LANEIGE COLLAGEN DRINK 當中含有 Pomegranate 紅石榴,

因為佢可以加速血液循環,就係佢令到我嘅肌膚帶有少少粉色,


望落健康D,後生D~





其實原本官方建議的使用時間,係晚上睡前1-2 小時飲用會有最佳效果,但係因為我成日唔記得左飲,所以我先帶住支 COLLAGEN DRINK 四圍走,去到邊,飲到邊。


由於佢無糖份、無人造色素、無添防腐劑,所以每支只有 25 kcal,即使睡前飲用其實都唔洗怕會肥~  各位姊妹可以放心飲用喇!


$330/ 30ml x 10pc 

LANEIGE Collagen Drink

2013 年 9月 26 日 LANEIGE 全線上市


如果你都想試下~ 快D去 LANEIGE FACEBBOOK 玩個小遊戲,

就有機會得到30支三肽膠原蛋白美肌飲喇!



遊戲由9月26至10月31日, 你都快D click 入去 LANEIGEFACEBOOK PAGE 玩遊戲啦!


http://laneigehk-campaign.com/collagendrink/landing?src=feed_referral



‧其他文章‧


 



.



     **********************    Twinkle C  information   ************************

     FACEBOOK:  Twinkle C x Siu J - We sit on the Pole



     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 

     She. com   |   Beauty exchange



     E-mail:leesiuj@gmail.com



     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()