[飲飲食食] 佳得廚藝 - 海鮮宴 AGAIN!


今次我沒有太詳盡的圖片,因為... ....

我掛住食蟹,而錯過了影相環節,不過,呢個雞湯同蟹真係一流!我都介紹左唔少朋友去食,但係,由於店內位置有限,我強烈建議大家要打電話去 BOOK 枱,如果一心去食海鮮食蟹,就早D打去留!

以下呢一餐係我地早一日打去特別 ORDER架,ORDER 個時可以問埋價錢,以免大家有誤會~ 特別係海鮮!



而家係晚上 9:00PM,我一個人係屋企打文,仲未食飯,對住呢兩張相,我係極度肚餓的狀態,感覺,不是味兒的感覺... ... 好想去食飯呢!


上圖基本都是海鮮了,最值得推介,就是圖中的奄仔 (蟹),大家記得要早D打去 BOOK,我就早一日打去BOOK 嘅所以D蟹真係好靚,記得話明要食有膏的蟹,包大家回味!


由於我真係冇記低價錢,而且海鮮都日日唔同價,所以大家記得係ORDER時問清楚價錢,大家就冇誤會了!

佳得廚藝

地址: 荃灣三坡坊30號地下
電話: 2439 0668 (唔想等位就訂位喇!)


‧其他文章‧



‧Youtube‧


.



     **********************    Twinkle C  information   ************************

     FACEBOOK:  Twinkle C x Siu J - We sit on the Pole

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 

     She. com   |   Beauty exchange 

   Youtube Channel: Siu J Lee    |   Facebook: Siu J Lee   |  Seeagainla Channel: Twinkle C

    E-mail:leesiuj@gmail.com

     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。



arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()