[飲飲食食] 三坡坊的出色海鮮 - 佳得廚藝
.


有睇開我的BLOG, 都知道其實我不愛 FINE DINNING, 最多生日或者特別節日去下就好喇,
平時係屋企開支酒都係幾百, 去到油酒店開支一模一樣嘅酒就要貴 3, 4 倍, 冇千二, 三蚊唔得,
所以我都係少去少去。
.
今次我同老公又發現左一間新嘅中菜小廚, 小廚同大牌檔有咩分別呢?
.
小廚好明顯就係環境乾淨D, 企理D, 當晚我就係著住 4吋高 high heel 入去食都冇問題~
.

.
因為新開, 所以連餐牌都好乾淨, 我可以好放心拎住黎睇, 平時只會用 2隻手指 "的"住睇~~
本來食中菜, 餐牌冇特別野好講, 但竟然俾我見到佢有個 『微波爐雞翼』
『Pizza 煎烏冬』, 仲有個 『野味豬心煲』, 咁特別, 真係不得不提啦!
.
 

.
平時食龍蝦, 多數都係配 "E健" 底, 不過佢地竟然係配烏冬, 而且出黎效果相當好, 又滑又爽,
相信佢用左靚烏冬先可以做到呢個效果, 原來上湯烏冬配龍蝦, 鳥冬先係真正主角 ~ ~
當晚D龍蝦雖然望落去唔係好大隻, 但係就好多肉, 而且D肉質好好, 好有彈性, 結果當然成碟掃哂!
.
 

.
呢個蝦, 大家去個時, 我都極力推介, 配白飯一流, 我成隻蝦連殼都食埋, 你就知有幾正!
海鮮只要新鮮, 肉質好, 其實已經贏左一半, 佢仲要炸到個蝦殼脆哂, 但蝦又唔乾身,
有機會大家都要試下!仲要連殼食!
.

.
呢個魚係連我DADDY都一讚, 因為食魚, 除左魚必須要新鮮, 仲要講究劏魚技巧,
最重要係火爐同時間嘅掌握, 而我屋企仲會睇一樣野, 就係 "讚"油個一下,
D油夠唔夠滾, 同鼓油嘅分量配合, 少少野出事, 都會影響成條魚,
不過連我老豆都一讚, 就冇野批評喇!

.
.
呢個好似叫京都排骨, 今次真係每一舊都有軟骨, 軟骨先係我最留意嘅地方, 唔係成日有架!
.

.
老闆推介炸乳鴿, 我地就叫左一碟,
原來佢可以炸到佢外脆, 但保持肉質JUICY, 每咬一啖, 
D 乳鴿都會有肉汁流出黎, 唔會乾爭爭咁!
.
 

.
估唔到我細妹反而對呢個牛仔骨最有好感, 佢話因為平時牛仔骨都會好大舊, 成到成口都係,
但呢一個就切到剛剛好, 女仔食都唔會好辛苦, 所以佢就係咁食呢個牛仔骨!
.
 

.
呢個都係老闆推介, 荷葉蟹飯, 真係有好香荷葉味, 堅係用荷葉包住隻蟹由生整熟,
隻蟹仲好大隻下, 平時食荷葉飯通常都係好濕, D飯一舊舊, 但呢個就相反,
D飯仲係一粒粒分明, 所以我都食左一碗, 我覺得蟹味反而唔夠荷葉出,
.
以為會係好濃味, 但原來係以荷葉嘅幽香為主, 屬於清啖嘅味道,
女士可以會比較喜歡~
 
呢個荷葉蟹飯係新鮮整, 所以製作需時,
我建議大家坐低就要叫定, 咁就唔洗等咁耐喇!
.
 
其實大家知唔知三坡坊係邊呢?
.
佢係眾安街轉入去就係, 下次去開荃灣, 諗唔到食咩就行入去睇下啦! 我見到附近有好多食野, 而今次我就揀左新開嘅 - 佳得廚藝, 總評係我會再同朋友去食~ NICE!

 
地址: 荃灣三坡坊30號地下
電話: 2439 0668 (唔太多位, 唔想等就訂位穩陣!)
.
 

‧其他文章‧
 
‧Youtube‧
 

     **********************    Twinkle C  information   ************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 

     She. com   |   Beauty exchange

 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()