* [Life] 儲齊印花之送你一隻眼 *


其實我已經好久無踏足深圳,肯定耐過 BKk!

今次再次踏足,感覺好新鮮,當中亦令我明了一些事情。




 

.
 之前聽朋友說,而家好多後生女會三五成群,走上大陸整容同打針,我腦海中一直估計係要去黑暗後巷躲著進行的情況,仲要係識人搭路先搵到嘅地方。而且據說,有關收費極平,二人同行更會有優惠 ... ...
.

... 直到今次北上,我先如夢初醒!原來深圳的「皮膚診所」「整容醫院」「美容治療所」已經開到「梗有一間係左梗」嘅地步,過關後走到地面已經見到好大間係面前!春風路一帶情況更甚!相信其市場佔據率絕對多過 7仔同 足療。
.

 根據傳說,1000人仔雙眼皮(送開眼頭), 1xxx 人仔整高個鼻(有壞包換),仲有打埋去疤針嘅情況下,難怪係深圳街頭會有10個8個冰冰,佢可能姓李,姓范,姓張,姓黃,姓陳… …
.

再加上淘寶嘅強勁時裝潮流,每個年輕女子都係貼身包臀超短氣質裙,加歐美外貿單正品 5吋粗根鞋,配上韓國糖果色人氣大號手拿包 ... ...(超讚女神大眼仔, 3層自然台灣眼睫毛, 性感隱形文胸 (加厚版) ... ... 下刪 100字)
 
.
活生生的大公仔係深圳路上不停穿梭,別說男性會眼睛疲累, 連我都看得睜開了眼睛!
.
當千萬人笑說韓國的人工選美時,其實我地應該要好好記住身邊人的樣子,因為,下個星期或者下個月,身邊人可能會變成另一個冰冰,或者另一個 Baby。
.

我地同人工智能嘅複製人時代不遠矣,你揀好你個鼻未?
.

.
而家推廣期買鼻送個咀,儲齊10個印花可以換一隻眼! 補多 $388 就可以整埋另一隻眼,仲平過套餐呀!
.
 




‧其他文章‧
 
‧Youtube‧
.
 

     **********************    Twinkle C  information   ************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()