[Makeup] 豆雞妹分享 3CE 的出色PIGMENT

(片段可能令人不安, 冇心理準備勿進)



前序: 原本呢個只係一個簡單嘅 LIP PIGMENT 分享POST, 但由於之前收到較多DISLIKE comment regarding the video, 所以我有必要先作出一個前序, 說明 『片段內容: 鏡頭又黑又白, 會轉到頭都暈, 而且我豆雞又鼻大, 個樣仲好核突, 孕婦及膽小者勿看』! 之前的確有考慮過將片段delete, 不過我又的確用了超過10小時製作, 無論段片令你幾不安都好, 我有幾豆雞都好, 呢個都確確實實係我blog中的一部份, 我要面對同接受, delete 只係逃避。btw, 豆雞同鼻大真係我icon, 每一個親戚朋友都知, 真係改唔到, 但下次我會盡cut 呢d shot! 點都好啦, 總之你冇心理準備就唔好去睇條片, 我唔想又俾人話我整到佢嘔~



3CE 講到你悶未?

個個都講, 日日都講, 一SEARCH 有幾百個POST 都係3CE, 連 "膠小姐" 都用3CE 黎做題, 你就知佢有幾 HIT~!

不過, 其實佢HIT 黎 HIT 去都仲係係 BLOG 界中, 即使我身邊朋友都係睇完我條片, 先知有呢個BRAND, 咁, 其實佢又係咪真係咁 HIT, 定係 BLOG 界刻意谷紅佢呢?

.
少少 非官方information: 我之前係 Seoul 6日, 我前前後後都問左好多廿幾歲的年青人, 有男有女, 都只係得一個韓國男仔識 Stylenada, 但唔識 3CE。 你有機會, 可以去明洞同泓大鋪等幾個鐘, 你會觀察到 3CE 90% 的客人都係中國人同香港人。我自己真係唔認同 3CE 係韓國當地人最愛的化妝品牌。

.
點都好, 我當然唔輸蝕, 去到 2間分店都有幫襯, 我只係選擇左 5支 比較獨特的 LIP PIGMENT 同 湖水綠同桃紅色 EYE LINERS。

.




.

LIP PIGMENT 受歡迎, 其實因佢好玩, 好適合怕悶的香港人, 只要你買2支唔同顏色, 你可以變到好多唔同顏色, 我買左 5支, 可以溝飽佢, 不過最後我發現, 我最常用的, 都係 # ELECTRO PINK, 我地叫嘅桃紅色, 然後加少少白, 或者加少少橙, 想 OUTSTANDING 定 NATURE 都係自己決定啦!
.

我印象中, 係韓國買大慨係 HKD 82, 買5支都係 $400, 平時一支 BOBBI BROWN 都 $2XX, 所以係冇考慮嘅餘地!只係擔心有D 顏色會 SOLD OUT。

.


.
佢可以做到顏料咁, 真係會溝到想要的色, 而唔會變成 "污糟" 色, 呢個係佢嘅特點。
 
不過對於我黎講, "溝" 色呢個動作就比較煩, 對比可以直接搽上咀, 就慢左少少!
.
 

.
 
就算個LIP PIGMENT 幾出色, 如果真係要色準, 就先要減淡原本唇色, 用粉底印上咀仔, 然後先再上唇膏, 咩色都會出好多 (包括其他牌子)!
.
問過男士, 其實唔太喜歡韓式咀, 話顏色太勁, 感覺反而冇LIP GLOSS 咁受男仔歡迎, 不過要 "潮" 點都要學下 韓式咀。
.
最經典就係漸變咀, 無論什麼咬唇, 可愛定K-POP, 都係由漸變而成。
.
記住 2個CONCEPT就得喇:
 
(1) 想自然就用咀仔中間深色, 外邊係淺色, 或者直接用粉底都得。 想誇張, 就用2個勁色, 撞埋一齊, 加 D 誇張飾物, TOTAL LOOK 好易出。
 
(2) 韓咀千奇唔好畫唇線, 咩都可以用手指印開, 就可以做到好自然的感覺, 好適合我呢D懶人, 化化地, 就最靚。
 
 

 
.
片中, 我就示範左 3個 色:
 
(1) 最易襯, 桃紅漸變白,
(2) 最誇張, 淺橙漸變桃紅
(3) 最正常, 桃紅溝皮膚杏
.
 

 
.
片尾就用左大家最愛湖水綠 waterproof eye liner - # mojoto, 印象中都係 HKD$82,
同 lip pigment 一樣價錢!
 
.
 
豆雞 Twinkle C 的真心最後感覺:
 
LIP Pigment:
 
色真係好出, 出到我老公有D怕, 玩下就真係冇所謂, 日日咁嘅色就未接受到住。而且感覺偏乾, 我會係搽可唇膏前15分鐘, 先用自己潤唇膏打底, 唔係就會出哂唇紋, 好似條片尾段咁。
.
當搽完之後, 等15分鐘, 就算用紙巾印走面個一層色, 底色都會仲係度, 顏色持久度強勁!
.
但更真心的是, 我會好擔心佢好蝕唇色, 請大家都留意一下, 韓國唇部產品, 其實都有呢個問題, 經常使用的話, 大家要好好做好落妝步驟。
 
EYELINER:
 
EYELINER 就真係要讚, 佢嘅顏色, 真係獨一無異, 我係韓國搵左好多SIMILAR 的湖水綠, 但係都係 3CE的最 SHARP 最靚, 其他牌子都未做到相同的顏色效果。
 
佢真係好強WATERPROOF, 由08:00 到22:00 都可以冇溶過, 色都冇變仲係好似剛剛畫上去咁!
 
而且佢順滑度一流, ETUDE HOUSE 亦比下去, CLIO 同樣順滑, 但暫時CLIO 未有呢隻 #MOJOTO。
 
總括係, 3CE 的產品質素的確有中上水準, 對比香港大牌, 又的確可以有過之而無不及,  而家價格係香港實屬 "好平", 所以難怪香港女仔一試都會愛上。
.
 
但至於, 佢係咪 韓國最受歡迎的化妝品呢? 大家自行判斷吧!
 
 
 


‧其他文章‧
 
‧Youtube‧
.
 
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=JcSE3fBL9Y4&w=560&h=315]
    
.
**********************    Twinkle C  information   ************************


     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 

     She. com   |   Beauty exchange

 
     E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()