[Makeup]
即時轉妝的 Fatal Apple - 
REVLON Super Lustrous Lipgloss 麗采閃亮唇彩

日與夜的轉妝, 最快的方法莫過於轉唇色了, 今次的試用令我愛了 Fatal Apple,
紅紅的唇但不驚嚇的效果。


.
 
今次的主角: REVLON Super Lustrous Lipgloss 麗采閃亮唇彩
 
最新推出的包裝, 改用了圓柱, 放於化妝袋中感覺慳位了, 拿上手的感覺都好似順滑了,
簡單d 就係 user friendly 了。
 
為了是次由 THE ZTYLE X REVLON 舉行的活動, 我都提交了Video,
產品的 review 同swatchs 都係片段中提及了, 希望大家支持一下吧!


Video: http://www.youtube.com/watch?v=ZKMPt_NuZ4k&feature=share&list=UU_LeJD1sNNeHwEJC35zMypg

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ZKMPt_NuZ4k&w=560&h=315]




 
 
 
是次新出的 REVLON Super Lustrous Lipgloss, 加入了我最愛的 維他命E + 牛油果油, 對於維他命E 的修護巧效, 我應該唔需要再多講, 而牛油果油則可以為雙唇補水。
 
 
維他命E + 牛油果油令 lipgloss 加倍滋潤, 但一 D 都唔笠, 印上紙巾都唔會有一層厚厚的油, 呢個改良配方, 係我最欣賞的。
 
 
 


全新系列一共有8色, 我今次試用了其中 3隻色, 圖中顏色係 215 Super natual,
左圖係我個唇的原色, 比較深的。

全新的掃頭, 用了軟毛, 感覺比舊版舒服同受力, 可以容易地搽得均勻。



 
右上的小圖, 係我搽完的效果 (只搽了右半的唇),
你會見到冇咩顏色, 真正的 natural, 難怪叫 super natural.
只係會比較令身, 一層光的效果, 喜歡自然的可以考慮呢個色~
 
 

 
第 2個色, 就係 Pango peach, 呢個色相對地多人會喜歡, 因為佢有少少粉橙的感覺,
但又好平實, OL 返工開會都絕對無問題。 搽完之後, 只會感覺精神左,
而唔會有好明顯的顏色。
 
至於當中 BLING BLING 感覺, 其實係因為加入左 Liquishine 閃爍份子,
佢可以將光線折射, 做到閃令令。佢唔會有好明顯一粒粒閃粉,
可以避免了閃粉掛在玻璃杯上的情況。
 
 

.
 
最後我試左我最喜愛的 Fatal Apple, 係屬於 red lips 系列, 不過佢就感覺好 soft,
搽完都唔會有好驚嚇的紅唇感覺, 而且紅度可以自己調節。
 
右邊的圖係我只薄薄的搽一層, 而左圖係我刻意厚厚地搽,
搽左2層的效果, 想效果出d, 搽厚身 d 就可以喇!
 
 
做到我最愛, 係因為佢方便我轉妝, 好多時下午出 event, 化的當然係日妝,
然後當晚又要同老公去食 "政治飯" 咁當然要轉一轉妝,
用 Fatal Apple 呢隻色的唇彩就剛剛好可以幫我輕鬆轉妝, 所以而家我會將佢跟身呢!

 
其實好好彩, 今次呢 3隻色我都可以 carry 到, 所以條片都拍得開心 d~
 
各大萬寧/ 屈臣氏/ sa sa 等 REVLON專櫃 有售 ($85)
 
 


‧其他文章‧
 
‧Youtube‧
.
 

     **********************    Twinkle C  information   ************************
     FACEBOOK:  Twinkle C x Siu J - We sit on the Pole
     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 
     She. com   |   Beauty exchange
      E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.
     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。
   "是次產品由 www.theztyle.com 提供"

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()