[Event] Sexier & Exotic Summer Look X
 JIMMY CHOO Fragrance
 
 
上星期出席左 JIMMY CHOO 的香水 WORKSHOP, 係尖沙咀 Lane crawford 
THE LIBRARY CAFÉ 舉行, 當晚我經過  Lane crawford  入面見到 JIMMY CHOO的鞋,
已經令我好興奮, 去到 RECEPTION 仲見到有支超大版 Eau de Toilette!
 
 
 
香水EVENT, 原來會令人心跳加速, 睇下張 POSTER 幾SEXY, 噴完就幻想自己有咁性感~
 
四圍都係 JIMMY CHOO 香水, 好 moody呀~
當大會介紹完 JIMMY CHOO‧Eau de Toilette 的設計同香水的特色後,
 
大家都即刻幾香水嘖上身, 當時全場都好香呀!
 
.
 
當日大會仲安排左專人教我地整 JIMMY CHOO style 的 Python skin nail

即係爆裂甲紋, 原來過程都幾複雜:

1. 當然先搽 base coat, 然後就搽一層底色甲油, 我就搽左銀綠色,
2. 之後, 就係搽第二層的底色甲油 ,
3. 然後 30 秒內, 就要搽上 一早挑選好的 爆裂甲油,
4. 等幾分鐘乾哂後就要再搽上 top coat !

搽爆裂甲油時, 要薄薄地, 平均咁搽, 唔係爆得唔靚架!
 
.
 

 
JIMMY CHOO ‧Eau de Toilette
 
JIMMY CHOO‧ Eau de Parfums
 
Body Lotion ‧Shower Gel

 
TWINKLE C 最愛的, 當然係基調用了木味的‧Eau de Toilette, 真係好香!

 
 
我指甲都成功地爆裂, 不過可能因為顏色關係, 所以效果就唔太明顯了。
但係第2晚同老公游水個時, 老公話 d 指甲好性感~ 係水底睇仲靚~

 
當晚的主角, 除了 JIMMY CHOO 香水, 指甲油外, 當然就係CUP CAKE,
印左 JIMMY CHOO 香水係朱古力上面, 
個CUP CAKE 閃令令, 好靚架!
 
個個都影完相先捨得食, 我仲以為會好甜, 原來味道又剛剛好,
唔算係好甜, 我都食哂先走!
 
大合照個時, 個個都食飽飽, 又整左靚靚指甲, 仲一人有一支香水做紀念,
我而家都嘖左係書房呀!
 
你地都快D去香水專櫃睇下啦!
 


‧其他文章‧
[將渴望延伸到香水] [Soothing Cleansing Oil  ]
 
‧Youtube‧
 

     **********************    Twinkle C  information   ************************

     Blogspot   |   Yahoo! Blog   |   The ztyle     |   Beauty Life   | 
     She. com   |   Beauty exchange
     E-mail: leesiuj@gmail.com
     Thank you for visiting, Twinkle C x Siu J. Full Time Beauty Blogger.

     以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Twinkle C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()